Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Monitoruj swoje call center na iPadzie

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, wydała aplikację mobilną Interaction Supervisor iPad Edition. Aplikacja, przystosowana do pracy na iPadzie lub iPadzie mini, usprawnia kontrolę jakości w centrach obsługi klienta, oferując dyrektorom i managerom contact center swobodny dostęp do informacji w dowolnej lokalizacji.

[tagline link=”http://www.callcenternews.pl/tag/jakosc-obslugi/” linktarget=”” button=”Zobacz” buttoncolor=”purple” title=”Jak jeszcze zadbać o jakość?” description=”Istnieje wiele sposobów, aby zadbać o jakość w obsłudze klienta, my piszemy chyba o wszystkich możliwych do zrealizowania…”]

 

Interaction Supervisor iPad Edition zapewnia średnim i dużym przedsiębiorstwom następujące opcje:

  • Konfigurowalna konsola umożliwia mobilny, bezprzewodowy dostęp do statystyk analizy mowy w czasie rzeczywistym, a także do ocen poziomu usług według grupy roboczej, kolejki, konsultanta lub przedziału czasowego.
  • Alarmy w czasie rzeczywistym powiadamiają kierowników o przekroczeniu określonych progów jakościowych, na przykład średniego czasu oczekiwania na połączenie.
  • Widok lokalizacji konsultantów pokazuje, przy jakich stanowiskach siedzą konsultanci i jaki mają status (np. „Na obiedzie”, „Na szkoleniu”), a także wyświetla ich zdjęcia oraz umiejętności.

„Kontrola jakości pracy contact center jest skuteczniejsza, gdy managerowie pracują na ogólnej sali, widoczni i dostępni dla konsultantów” — powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w firmie Interactive Intelligence. – „Jednak kiedy kierownik wychodzi z biura, traci wgląd w statystyki, których potrzebuje do wykonywania swoich zadań. Interaction Supervisor iPad Edition został zaprojektowany, aby rozwiązać ten problem. Szybsze podejmowanie decyzji na podstawie szczegółowych statystyk czasu rzeczywistego pozwala organizacjom usprawnić obsługę klienta – a właśnie o to nam chodzi.”

Interaction Supervisor iPad Edition stanowi część wielofunkcyjnego pakietu komunikacyjnego Customer Interaction Center (CIC). CIC zapewnia szeroką gamę wielokanałowych aplikacji komunikacyjnych dla centrów obsługi klienta oraz przedsiębiorstw. Może zostać wdrożone w modelu chmury albo w siedzibie klienta.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Cyfrowa transformacja branży finansowej i ubezpieczeniowej

Jak wynika z analiz Iron Mountain Polska, także polski biznes staje się coraz bardziej cyfrowy. Lockdown i praca zdalna w oczywisty sposób utrudniły bieżący dostęp do informacji przechowywanych na tradycyjnych nośnikach, a to znacząco przyspieszyło zmiany. Jak obecnie kształtuje się sytuacja wśród firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowego, które ze względu na charakter swojej działalności generują największą liczbę dokumentów?
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Sztuczna inteligencja pomaga w weryfikacji wieku internautów

W przestrzeni cyfrowej dzieci i nastolatki mają łatwy dostęp do treści z ograniczeniami wiekowymi. W efekcie to np. chłopcy w wieku 12–17 lat są największymi konsumentami pornografii w internecie, problemy z hazardem mają już 11-letnie dzieci, a weryfikację wieku na większości witryn łatwo jest obejść.