Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Miejskie call center w Warszawie startuje za kilka dni

Nie wiadomo, czy uruchomienie infolinii jest odpowiedzią na jeden z najczęstszych zarzutów poprzedzających referendum – braku komunikacji z mieszkańcami. Ważne, że urząd po raz kolejny pyta w ten sposób o bolączki warszawiaków.

System ma być funkcjonalny. Dzwoniąc lub wysyłając SMS-a czy MMS-a pod numer 19115 możemy zgłosić niedziałającą latarnię, przepełniony kosz czy awarię hydrauliczną na drodze. Nasza sprawa zostanie przekazana do odpowiednich służb. I tak, chcąc powiadomić o przepalonej żarówce ulicznej latarni, nie musimy już szukać numeru służb dzielnicowych, wystarczy skontaktować się z Centrum Komunikacji. Dobrani do charakteru problemu fachowcy zajmą się rozwiązaniem problemu.

 

[tagline link=”http://www.callcenternews.pl/tag/infolinia-miejska/” linktarget=”” button=”Więcej…” buttoncolor=”pink” title=”Gdzie jeszcze powstały miejskie infolinie?” description=”Podczas gdy w Warszawie to miasto buduje własne call center[1], w Moskwie zleca się to…”]

 

Dwudziestoczterogodzinną obsługą interesantów zajmować się będą specjalnie oddelegowani pracownicy ZTM-u i ZDM-u, około 70-90 osób. Delegaci już przechodzą szkolenia. W dzień dyżurować ma nawet kilkunastu urzędników, w nocy – dwóch, trzech.

Dla mobilnych udostępniona zostanie specjalna aplikacja na smartfony. Robisz zdjęcie, opisujesz problem i wysyłasz na numer Centrum Kontaktu. Dodatkowym atutem programu – dla zalogowanych w systemie – ma być informacja o postępach w rozwiązywaniu problemu.

Pierwsze obietnice o usprawnieniu komunikacji słyszeliśmy już cztery lata temu. Inicjatywa, która sprawdziła się w Nowym Jorku niekoniecznie może sprawdzić się w Warszawie.

Na podstawie: GN

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Poznaj jury Telemarketera Roku 2021

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opublikowało listę z nazwiskami kapituły konkursu Telemarketer Roku 2021. Zdaniem jury będzie rozstrzygnięcie konkursu i wyłonienie wiosną przyszłego roku najlepszych telemarketerów w Polsce. Telemarketer Roku wyłoniony zostanie po raz 13.