Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Interactive Intelligence liderem według Ovum

Firma Interactive Intelligence zdobyła najwyższą ogólną ocenę technologiczną w raporcie firmy analitycznej Ovum „Wybór dostawcy multimedialnego rozwiązania obsługi klienta w chmurze: macierz decyzyjna”. Firma uzyskała maksymalną punktację w zakresie bezpieczeństwa i administracji oraz najwyższe wyniki w dziedzinie strategii rynkowej i zakresu oferty.

W raporcie oceniono łącznie dziewięciu producentów rozwiązań contact center[1] w chmurze według kryteriów technologii, opinii klientów oraz wpływu rynkowego, zgodnie z przyznaną punktacją przydzielając ich do kategorii „krótka lista”, „do rozważenia” lub „do zbadania”. Firma Interactive Intelligence została zakwalifikowana do krótkiej listy liderów rynkowych.

Według raportu Ovum: „Wszyscy czterej producenci z krótkiej listy uzyskali bardzo wysokie wyniki w ocenie technologicznej, przy czym Interactive Intelligence znalazła się na czele… Spośród dostawców rozwiązań wdrażanych tradycyjnie, firma Interactive Intelligence dość wcześnie weszła na rynek ze swoją platformą chmurową i, choć nie ma jeszcze tak dużego udziału rynkowego, jak inni producenci z krótkiej listy, skupiła się na tworzeniu łatwej do wdrożenia platformy technologicznej z obsługą wielu kanałów komunikacji oraz optymalizacją personelu. Ma jasno zdefiniowaną strategię rynkową i umożliwia klientom wybór dowolnego ze swoich modeli wdrożeniowych.”

W ocenie technologii firma Interactive Intelligence zdobyła maksymalne „dziesiątki” w zakresie bezpieczeństwa i administracji oraz najwyższy wynik w grupie w dziedzinie strategii rynkowej. W ocenie opinii klientów firma uzyskała najlepszy wynik w zakresie oferty multimedialnej.

Rozwiązanie Interactive Intelligence CaaS, idealne dla średnich i dużych centrów obsługi klienta zatrudniających nawet dziesiątki tysięcy pracowników, oferuje funkcje kierowania interakcji zgodnie z umiejętnościami konsultantów, interaktywnej odpowiedzi głosowej, monitoringu i raportowania, nagrywania multimediów, automatyzacji kampanii wychodzących, zarządzania personelem, czatu internetowego, sondaży satysfakcji klienta, wyskakujących okienek z danymi klientów, sterowania połączeniami z pulpitu komputera, zarządzania obecnością, konferencji i wiele innych.

Pełen raport Ovum można pobrać pod tutaj.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

GenAI rewolucjonizuje komunikację

W najnowszej analizie przedstawionej przez Juniper Research, eksperci rynku technologicznego przewidują niebywały wzrost inwestycji w generatywną sztuczną inteligencję (GenAI) wykorzystywaną w systemach mobile messaging. Oczekuje się, że wydatki przedsiębiorstw na tę technologię wzrosną aż o 1250% w ciągu najbliższych czterech lat, osiągając kwotę 830 milionów dolarów w 2024 roku.