CIC z certyfikatem Oracle Sales Cloud

Firma Interactive Intelligence Group Inc. uzyskała certyfikat Oracle Validated Integration dla integracji systemu komunikacyjnego Customer Interaction Center (CIC) w wersji 4.0. z Oracle Sales Cloud.

„Integracja CIC z Oracle Sales Cloud zapewnia naszym wspólnym klientom usprawniony, intuicyjny interfejs użytkownika, który zwiększa jakość obsługi klienta i wydajność pracy firmy” – powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence.

Integracja obejmuje następujące funkcje i korzyści:
– Okienka z informacjami. W momencie nawiązania połączenia, na bazie numeru lub identyfikatora osoby dzwoniącej, CIC otwiera okno z dostępem do interfejsu Oracle Sales Cloud wypełnionego danymi klienta, co pozwala konsultantom na szybszą i bardziej efektywną obsługę.
– Osadzone kontrolki do obsługi połączeń. W interfejsie Oracle Sales Cloud osadzone są funkcje obsługi połączeń CIC (przeniesienie, wstrzymanie, konferencja, rozłączenie, wybieranie numeru przez kliknięcie myszą itd.).
– Zarządzanie aktywnością telefoniczną. Informacje z połączeń przychodzących i wychodzących obsługiwanych przez CIC są automatycznie zapisywane w interfejsie Oracle Sales Cloud, zapewniając pracownikom dostęp w czasie rzeczywistym do danych na temat źródła połączenia, długości rozmowy itp., co ułatwia kontrolę jakości pracy.

Rozwiązanie CIC zintegrowane z Oracle Sales Cloud można wdrożyć w chmurze lub tradycyjnie w siedzibie klienta.

Aby uzyskać certyfikat Oracle Validated Integration, partnerzy Oracle muszą spełnić szereg surowych wymagań, które odzwierciedlają potrzeby i priorytety klientów.

„Oracle Validated Integration to rygorystyczny proces ocen i testów technicznych” — powiedział Kevin O’Brien, starszy dyrektor Oracle ds. strategii ISV i SaaS[1]. — „Certyfikat Oracle Validated Integration uzyskany za pośrednictwem Oracle PartnerNetwork daje naszym klientom pewność, że integracja między CIC 4.0 i Oracle Sales Cloud została zweryfikowana, a produkty współpracują ze sobą w zamierzony sposób. Ogranicza to ryzyko wdrożeniowe i zapewnia większy komfort pracy użytkownikom naszych rozwiązań”.

Firma Interactive Intelligence jest Złotym Partnerem programu Oracle PartnerNetwork od 2011 r. i uzyskała certyfikaty integracji z systemem Oracle Siebel CRM[2] oraz usługą Oracle Cloud Service. Interactive Intelligence oferuje oprogramowanie do zarządzania centrami kontaktowymi, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych, a także usługi, które zwiększają jakość obsługi klienta.

Słownik
1. SaaS. Zobacz Software as a Service. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *