Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

Telekomunikacja w służbie reklamy

„W pogoni za ROI, czyli jak prowadzić skuteczny marketing” – to poradnik w formie krótkiego e-booka przygotowany przez FreecoNet – lidera polskiego rynku VoIP. Skierowany jest do wszystkich marketerów oraz osób zarządzających małymi i średnimi firmami. Z poradnika można dowiedzieć się między innymi, w jaki sposób analizować różne kanały kontaktu klienta z firmą oraz jak sprawdzić pełen efekt prowadzonych działań reklamowych.

E-book udostępniony jest bezpłatnie na stronie internetowej www.skutecznymarketing.call-analytics.pl.

„Połowa pieniędzy, które wydaję na marketing jest marnowana. Problem w tym, że nie wiem która”. Stwierdzenie Henry’ego Forda ma już ponad 100 lat, ale nie przestało być aktualne. Chociaż na rynku są dostępne systemy umożliwiające jednoczesne analizowanie danych pochodzących z wielu źródeł, to nadal wielu marketerów realizuje kampanie po omacku, opierając się na własnym wyczuciu i doświadczeniu. To często nie wystarczy do osiągania coraz lepszych efektów.

Dysponowanie budżetem marketingowym to trudna sztuka. Szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, gdzie nie funkcjonują osobne działy odpowiedzialne za reklamę i promocję. Ilość środków przeznaczanych na marketing jest ograniczona i nie ma miejsca na „chybione” inwestycje. Jak zatem wybierać tylko skuteczne kanały reklamowe?

– Właśnie z myślą o małych i średnich firmach stworzyliśmy nasz poradnik poświęcony planowaniu i mierzeniu skuteczności działań promocyjnych. Na prostych przykładach pokazujemy, na co zwrócić uwagę planując kampanię, jakich narzędzi używać do mierzenia jej efektów i w jaki sposób weryfikować efektywność poniesionych na nią wydatków. Rozwiązania opisywane w poradniku powstawały na bazie naszych własnych doświadczeń. Przedstawiamy efektywne, sprawdzone narzędzia i metody weryfikacji skuteczności kampanii reklamowych – wyjaśnia Iwona Oleszczuk, Dyrektor Marketingu w Aiton Caldwell SA.

Z materiału udostępnionego na stronie www.skutecznymarketing.call-analytics.pl zainteresowani dowiedzą się między innymi, czym jest wskaźnik ROI (Return on Investment) i jak go obliczać. Poradnik zawiera również opis kilku narzędzi służących weryfikacji skuteczności różnych nośników wykorzystywanych w kampaniach reklamowych. „W pogoni za ROI…” na prostych przykładach pokazuje, jak istotne jest wykorzystanie firmowej infolinii w działaniach promocyjnych oraz w jaki sposób z jej pomocą mierzyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Veeam i jego partnerzy rozdają usługi chmurowe backupu i DRaaS o wartości 200 milionów dolarów

Firma Veeam Software zapowiada nową inicjatywę – program Veeam FREE Cloud Services. W jego ramach zaoferuje bezpłatne usługi chmurowe o wartości nawet 200 milionów dolarów. Od dziś każdy klient, który używa lokalnych rozwiązań Veeam do backupu i przywracania danych, może uzyskać od firmy Veeam i jej partnerów bezpłatne chmurowe usługi backupu oraz odzyskiwania awaryjnego w oparciu o chmurę (DRaaS) o wartości 1000 dolarów.
Czytaj więcej

Zbyt dużo papieru w biurze?

Według badania przeprowadzonego przez organizację AIIM (Association for Information and Image Management) aż 42% przedsiębiorstw codziennie zmaga się z problemem nieefektywnego przetwarzania dokumentów w formie papierowej.
Czytaj więcej

SocialCuponing: Promo-hunters polują na okazje w stadzie

Polscy konsumenci są bardzo czuli na promocje. Każda sieć handlowa bombarduje permanentną komunikacją o obniżkach cen. Mobile dostarcza narzędzia – na przykład aplikacje mobilne z gazetkami marketów, które ułatwiają surfowanie po ofertach na pieluchy, napoje czy kosmetyki.
Czytaj więcej

ThinkAgile od Lenovo i Cloudistics

Dział Lenovo Data Center Group, jeden z dostawców infrastruktury hiperkonwergentnej (HCI) powiększa swoją ofertę ThinkAgile. Rozwiązanie Lenovo przeznaczone jest dla klientów, którzy potrzebują elastyczności chmury publicznej, a jednocześnie bezpieczeństwa chmury prywatnej. Odpowiadając na to rosnące zapotrzebowanie, firmy Lenovo i Cloudistics — dostawca platform oprogramowania chmurowego — opracowały komponowalną platformę chmurową ThinkAgile CP Series.