Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

360 degree view of the customer

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Telekomunikacja w służbie reklamy

„W pogoni za ROI, czyli jak prowadzić skuteczny marketing” – to poradnik w formie krótkiego e-booka przygotowany przez FreecoNet – lidera polskiego rynku VoIP[1]. Skierowany jest do wszystkich marketerów oraz osób zarządzających małymi i średnimi firmami. Z poradnika można dowiedzieć się między innymi, w jaki sposób analizować różne kanały kontaktu klienta z firmą oraz jak sprawdzić pełen efekt prowadzonych działań reklamowych.

E-book udostępniony jest bezpłatnie na stronie internetowej www.skutecznymarketing.call-analytics.pl.

„Połowa pieniędzy, które wydaję na marketing jest marnowana. Problem w tym, że nie wiem która”. Stwierdzenie Henry’ego Forda ma już ponad 100 lat, ale nie przestało być aktualne. Chociaż na rynku są dostępne systemy umożliwiające jednoczesne analizowanie danych pochodzących z wielu źródeł, to nadal wielu marketerów realizuje kampanie po omacku, opierając się na własnym wyczuciu i doświadczeniu. To często nie wystarczy do osiągania coraz lepszych efektów.

Dysponowanie budżetem marketingowym to trudna sztuka. Szczególnie w małych i średnich przedsiębiorstwach, gdzie nie funkcjonują osobne działy odpowiedzialne za reklamę i promocję. Ilość środków przeznaczanych na marketing jest ograniczona i nie ma miejsca na „chybione” inwestycje. Jak zatem wybierać tylko skuteczne kanały reklamowe?

– Właśnie z myślą o małych i średnich firmach stworzyliśmy nasz poradnik poświęcony planowaniu i mierzeniu skuteczności działań promocyjnych. Na prostych przykładach pokazujemy, na co zwrócić uwagę planując kampanię, jakich narzędzi używać do mierzenia jej efektów i w jaki sposób weryfikować efektywność poniesionych na nią wydatków. Rozwiązania opisywane w poradniku powstawały na bazie naszych własnych doświadczeń. Przedstawiamy efektywne, sprawdzone narzędzia i metody weryfikacji skuteczności kampanii reklamowych – wyjaśnia Iwona Oleszczuk, Dyrektor Marketingu w Aiton Caldwell SA.

Z materiału udostępnionego na stronie www.skutecznymarketing.call-analytics.pl zainteresowani dowiedzą się między innymi, czym jest wskaźnik ROI (Return on Investment) i jak go obliczać. Poradnik zawiera również opis kilku narzędzi służących weryfikacji skuteczności różnych nośników wykorzystywanych w kampaniach reklamowych. „W pogoni za ROI…” na prostych przykładach pokazuje, jak istotne jest wykorzystanie firmowej infolinii w działaniach promocyjnych oraz w jaki sposób z jej pomocą mierzyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych.

Słownik
1. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy