Zmiany we władzach call center Generali

Mark Dassui został nowym wiceprezesem spółki Generali. Będzie odpowiadał za wszystkie linie produktowe w ubezpieczeniach majątkowych oraz call center[1]. Zmiany we władzach spółki spowodowane były odejściem do Allianz – Magdaleny Nawłoki.

Mark Dassui jest certyfikowanym menadżerem ds. ubezpieczeń. Wcześniej – przez ponad 25 lat pracował w branży ubezpieczeń na niemieckim rynku. Zanim trafił do Generali zasiadał w zarządzie spółki serwisowej – Generali Finance.

Odpowiada za linię produktów masowych-niekomunikacyjnych Generali na rynku ubezpieczeń majątkowych, tj. m.in. za ofertę ubezpieczeń mieszkaniowych, turystycznych, NNW i dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. W swojej dotychczasowej działalności zawodowej kierował projektami z zakresu rozwoju produktów, optymalizacji procesów biznesowych, polityki cenowej i przebiegów szkodowych kluczowych linii produktowych na rynku ubezpieczeń majątkowych.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *