Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

FreecoNet – przenieś numer, nie płać za przyzwyczajenia

Stacjonarny numer telefonu przez wielu ludzi traktowany jest wciąż niemal jak integralna część adresu zamieszkania. Przyzwyczajenie, to najsilniejszy czynnik sprawiający, że użytkownicy telefonii stacjonarnej utrzymują aktywną usługę – wskazuje na to 51 proc. ankietowanych w ramach badań przeprowadzonych na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

W przypadku klientów biznesowych sytuacja kształtuje się nieco inaczej – dla 50 proc. przedsiębiorców podstawowym argumentem przemawiającym za utrzymaniem numeru stacjonarnego jest przekonanie, że stanowi on element profesjonalnego wizerunku firmy. O przyzwyczajeniu do telefonii stacjonarnej mówi 44 proc. firm.
Tak czy inaczej, przyzwyczajenie to jest dosyć drogie. Statystycznego klienta indywidualnego kosztuje średnio 50 zł, natomiast biznesowego 165 zł miesięcznie. Niewielu użytkowników telefonu stacjonarnego wie, że alternatywą dla niego może być telefonia internetowa. Według wyników badań opublikowanych w ubiegłym roku przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, zaledwie 5 proc. firm korzysta z tej technologii. Co dziesiąte przedsiębiorstwo nie ma nawet świadomości istnienia takiej usługi. W przypadku klientów indywidualnych nie słyszał o niej co czwarty ankietowany. Z telefonu internetowego korzysta zaledwie 6 proc. badanych.

Z kampanią, która ma nakłonić zarówno firmy, jak i klientów indywidualnych do korzystania z telefonii internetowej, rusza operator FreecoNet.

„Chcemy upowszechniać wiedzę na temat tej nowoczesnej technologii, pokazując jednocześnie jej niekwestionowane zalety. Dla osób prywatnych to przede wszystkim niższe rachunki. Dla firm – istotne ze względów wizerunkowych zachowanie numeru wykorzystywanego w telefonii stacjonarnej oraz bogaty wachlarz usług dodanych, np. Wirtualny Fax, Wirtualna Centralka, Infolinie, Numeracja wewnętrzna itp. Co ważne, we FreecoNet numer jest „stacjonarny” tylko z nazwy. Z usług platformy można korzystać poprzez aplikację mobilną na smartfonie, czy na laptopie. Natomiast w panelu użytkownika dostępnym online można ustawiać przekierowania połączeń na dowolny numer komórkowy – wyjaśnia Dominik Zimakowski, Business Line Manager FreecoNet.

Koszt minuty połączenia na cały świat we FreecoNet zaczyna się od 3 groszy, a rozmowy w ramach sieci są darmowe.

„Nasza telefonia to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich użytkowników, którzy chcą utrzymać swój dotychczasowy numer stacjonarny za niewielkie pieniądze. Wystarczy przenieść numer do FreecoNet – wszystkimi formalnościami z tym związanymi bezpłatnie zajmuje się nasze Biuro Obsługi Klienta, a miesięczna opłata za utrzymanie numeru to tylko kilka złotych” – dodaje Dominik Zimakowski.

freeconect_wykresy

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Nowym liderem został Play

Po wielu latach trzymania palmy pierwszeństwa przez sieć Orange, operator musi ustąpić nowemu. Play właśnie poinformował o posiadaniu prawie 15 mln aktywnych kart SIM. Fioletowy operator potrzebował 10 lat, by stać się operatorem komórkowym numer jeden w Polsce.