Nowe funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle Social Relationship Management dają możliwości profilowania, analizy danych, śledzenia, publikowania i targetingu przeznaczone dla nowoczesnych marketerów.
W ramach dalszej rozbudowy najbardziej kompleksowego w branży cyfrowego rozwiązania marketingowego, na platformie Oracle Marketing Cloud pojawiły się nowe funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle Social Relationship Management (SRM). Integracja ta pozwoli nowoczesnym marketerom zarządzać interakcjami cyfrowymi z poziomu jednej platformy, co pomoże uprościć działania marketingowe i zwiększyć ich efektywność.
Rozszerzone możliwości analizy społecznościowej, śledzenia, publikowania i docierania do docelowych odbiorców (targeting) pomoże lepiej zrozumieć tych odbiorców, analizować zachowania oraz przyciągać ich uwagę, aby efektywniej dostarczać wyższej jakości sugestie handlowe.
Platforma Oracle Eloqua zapewnia marketerom możliwość docierania z komunikatami do właściwych odbiorców i segmentacji tych odbiorców, a także możliwość ich analizy i oceny w celu sprawniejszego generowania sugestii handlowych. Pozwala również przeprowadzać globalne kampanie marketingowe oraz śledzić efektywność kampanii (w tym wzrost przychodów) i zarządzać nimi.
Oracle SRM stanowi kompleksowe, ujednolicone i zintegrowane społecznościowe rozwiązanie biznesowe oferujące możliwości publikowania, zarządzania przepływem pracy, analizy danych, monitorowania i współpracy – a wszystko to z poziomu łatwego w nawigacji interfejsu.
Zintegrowana z pakietem Oracle SRM platforma Oracle Eloqua stanowi jedyne w branży kompleksowe cyfrowe rozwiązanie marketingowe zapewniające użytkownikom całościowy wgląd we wszystkie zachowania cyfrowe ich docelowych odbiorców.
Najnowsze funkcje integracji pomiędzy platformą Oracle Eloqua a pakietem Oracle SRM bazują na integracji stron z treściami społecznościowymi i oferują następujące możliwości:
- Bardziej zaawansowany „internetowy język ciała” (digital body language), czyli cyfrowe zachowania użytkowników w witrynach społecznościowych: technologia dynamicznego śledzenia mediów społecznościowych, wraz z analityką podmiotów zewnętrznych, pozwala marketerom śledzić, lepiej rozumieć i analizować interakcje społecznościowe w większej skali.
- Integracja identyfikatora kampanii: zapewnia możliwości prawdziwie wielokanałowego zarządzania kampaniami i ich analizowania – umożliwia znacznikowanie, śledzenie i analizę treści kampanii z platformy Oracle Eloqua w różnych kanałach społecznościowych.
- Rozszerzone promowanie treści społecznościowych: możliwości „Smart CAP” (Smart Create a Post – inteligentne tworzenie postów) pozwalają szybko promować treści online i offline za pomocą zautomatyzowanego mechanizmu publikowania jednym kliknięciem.
- Niestandardowe kreowanie odbiorców: pozwala docierać do właściwych odbiorców w witrynach społecznościowych z interesującymi dla nich i aktualnymi treściami poprzez tworzenie w czasie rzeczywistym skalowalnych, ukierunkowanych kampanii.