KONGRES Contact Profit Center 2013

Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału w IV EDYCJI KONGRESU CONTACT PROFIT CENTER 2013, na którym będą dwie sekcje tematyczne „Zmotywowany, Zaangażowany, Efektywny Zespół CC Źródłem Sukcesu Firmy” i „Efektywne i Innowacyjne Procesy Sprzedaży i Komunikacji Zdalnej z Klientem”. Kongres ten odbędzie się w dniach 9-10 października 2013 r. roku w Warszawie, w hotelu Sheraton.

Szanowni Państwo, w trakcie poprzednich edycji kongresu „Contact Profit Center” mieliśmy przyjemność gościć wybitnych ekspertów, którzy otwarcie dzielili się swoim doświadczeniem
w zakresie przekształcenia Contact Center[1] w Profit Center, zwiększenia przychodów w CC. Poruszaliśmy także tematy związane z efektywnym i skutecznym prowadzeniem CC pod kątem zarządzania zespołem oraz procesami operacyjnymi, skupialiśmy się również na optymalizacji kosztów prowadzenia CC oraz skutecznej motywacji pracowników.

Tym razem mamy przyjemność i zaszczyt zaprosić Państwa już po raz czwarty do udziału w Spotkaniu praktyków z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu Contact Profit Center. To wydarzenie będzie w całości poświęcone dwóm najważniejszym aspektom funkcjonowania CC, które są aktualnie
na czasie: jakie są efektywne i innowacyjne procesy sprzedaży i komunikacji zdalnej z klientem oraz jak zbudować efektywny, zmotywowany, zaangażowany zespół CC, który stanie się źródłem sukcesu firmy.

To będzie wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń i zapoznania się z najciekawszymi rozwiązaniami na rynku CC w ostatnim czasie.

Jeżeli chcą Państwo uzyskać dokładne informacje na temat programu spotkania proszę wysłać zapytanie na adres: info@bmspolska.pl lub zadzwonić pod numer 22 412 50 62

Patronem medialnym kongresu jest:
callcenternews_logo
Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *