Systematycznie budując pozycję kluczowego BPO na rynku energii elektrycznej w Polsce Contact Center[1] sp. z o.o. przeprowadziła badanie tego sektora. Sprawdzono między innymi poziom świadomości energetycznej Polaków, zadowolenie klientów indywidualnych ze współpracy z dostawcami energii oraz znajomość zasad procesu zmiany sprzedawcy (TPA).
„W ciągu ostatniego roku zrealizowaliśmy kilka projektów zarówno w obszarze telefonicznej obsługi klientów jak i wsparcia procesu zmiany sprzedawcy tzw. TPA. Dodatkowa wiedza jaką zdobyliśmy podczas badania doskonale uzupełnia nasze dotychczasowe doświadczenia operacyjne i pozwala efektywniej realizować projekty dla partnerów biznesowych z sektora energetycznego” – mówi Paweł Depta, dyrektor Sprzedaży i Marketingu Contact Center.
Spółka zdecydowała się również wprowadzić dedykowaną ofertę dla sektora energetycznego, dotyczącą obsługi klienta (procesu zmiany sprzedawcy, obsługi infolinii), telesprzedaży oraz wsparcia sprzedaży.