Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Więcej energii w Contact Center

Systematycznie budując pozycję kluczowego BPO na rynku energii elektrycznej w Polsce Contact Center[1] sp. z o.o. przeprowadziła badanie tego sektora. Sprawdzono między innymi poziom świadomości energetycznej Polaków, zadowolenie klientów indywidualnych ze współpracy z dostawcami energii oraz znajomość zasad procesu zmiany sprzedawcy (TPA).

„W ciągu ostatniego roku zrealizowaliśmy kilka projektów zarówno w obszarze telefonicznej obsługi klientów jak i wsparcia procesu zmiany sprzedawcy tzw. TPA. Dodatkowa wiedza jaką zdobyliśmy podczas badania doskonale uzupełnia nasze dotychczasowe doświadczenia operacyjne i pozwala efektywniej realizować projekty dla partnerów biznesowych z sektora energetycznego” – mówi Paweł Depta, dyrektor Sprzedaży i Marketingu Contact Center.

Spółka zdecydowała się również wprowadzić dedykowaną ofertę dla sektora energetycznego, dotyczącą obsługi klienta (procesu zmiany sprzedawcy, obsługi infolinii), telesprzedaży oraz wsparcia sprzedaży.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

PolyAI opublikowało listę 100 pionierów CX

PolyAI, dostawca asystentów głosowych dla przedsiębiorstw, ogłosiło wydanie drugiej dorocznej listy CX 100. Ta prestiżowa lista wyróżnia 100 pionierskich osób, które zmieniły krajobraz doświadczeń klientów dzięki niezachwianemu zaangażowaniu w innowacje i wzmacnianie pozycji, jednocześnie koncentrując się na kliencie.
Czytaj więcej

InteliWISE ma nowego właściciela. Efecte kupi 90 proc. akcji

Notowany na fińskiej giełdzie Nasdaq First North, Efecte Plc zostanie właścicielem 90 proc. akcji InteliWISE w wyniku rozliczenia zaproszenia do składania ofert sprzedaży akcji InteliWISE. Przewidywany termin rozliczenia to 1 lipca. Jednocześnie wydłużony został termin przyjmowania zapisów na sprzedaż akcji do 6 lipca, aby zapewnić pozostałym akcjonariuszom ostateczną możliwość sprzedaży akcji w zaproszeniu.
Czytaj więcej

Medallia awansuje dwie Polki w strukturach organizacji

Polki umacniają swoje pozycje na stanowiskach kierowniczych w firmie Medallia – Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko Senior Vice President i będzie zarządzała całym regionem Europy, natomiast na stanowisko Vice President International Marketing awansowała Marta Kin.