Profesor Bugaj przeciwny call center

Polskiej gospodarki nie da się utrzymać na call center. – W dłuższym okresie jest to pułapka peryferyjności naszej gospodarki – uważa prof. dr hab. Ryszard Bugaj z Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

Polskiej gospodarki nie da się utrzymać na call center[1]. – W dłuższym okresie jest to pułapka peryferyjności naszej gospodarki – uważa prof. dr hab. Ryszard Bugaj z Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

Ryszard Bugaj wziął udział w zorganizowanej przez strajkujących w Warszawie związkowców. Jak zaznaczył profesor w debacie, potrzebny nam jest zwrot, bo nie da się polskiej gospodarki utrzymać na call centrach i montowniach. Dodał, że w dłuższym okresie jest to pułapka peryferyjności naszej gospodarki.

Bugaj to profesor Polskiej Akademii Nauk w zakresie nauk ekonomicznych. Były poseł na Sejm I, II oraz X kadencji. Był także doradcą społecznym prezydenta Kaczyńskiego.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Total
0
Shares
1 comment
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Działanie w duchu SIX SIGMA: czy to się opłaca?

Tomasz Bartkowicz, od lat związany z procesami obsługi klienta w największych instytucjach finansowych opowiada o tym jak działać w duchu strategii 6 sigma. Czym jest owa 6 sigma? Six sigma oznacza, że istnieje 6 odchyleń standardowych. Co to oznacza w procesach obsługi klientów? Przekonajcie się sami!
Read More

mBank z efektem wow

Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, abym otrzymał coś od banku. To znaczy dostałem – wyciąg, sms o transakcji, pobranie opłaty za prowadzenie konta. Tym razem jednak mBank postanowił mnie zaskoczyć. I dobrze. Bo to oznacza, że firmy mogą w łatwy sposób zadbać o customer experience.