Arteria wchodzi o Rosji i na Ukrainę

Arteria rozpoczęła świadczenie usług call center[1] w Rosji, a już wkrótce także na Ukrainie – poinformował Marcin Marzec – prezes spółki Arteria S.A. Marzec optymistycznie ocenia utrzymanie dynamiki wzrostu wyników grupy w kolejnych kwartałach.

arteria_marcin-marzec– Wyniki pierwszego półrocza są konsekwencją naszej pracy na efektywnością i budowaniem większej skali realizowanych projektów. Przykładowo dla jednego z klientów rozpoczęliśmy realizację usługi call center z Polski na rynek rosyjski, w II półroczu rozszerzymy go prawdopodobnie także o Ukrainę. Intensyfikujemy równolegle sprzedaż usług i produktów pod własną marką oraz systematycznie pozyskujemy nowych klientów. Dlatego oceniając perspektywy wzrostu dla II półrocza jestem optymistą – powiedział ISBnews Marzec.

Spółka odnotowała 4,59 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2013 r. wobec 3,70 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 65,00 mln zł w I poł. 2013 r. wobec 59,59 mln zł rok wcześniej.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *