Własny pomysł „Rzepy” na podniesienie jakości obsługi klienta

    Nowy projekt dziennika Rzeczpospolita ma wyłonić firmy wdrażające najciekawsze pomysły na poprawę, unowocześnienie i podniesienie jakości obsługi klientów. Firmy takie będą mogły posługiwać się godłem „Pieczęć Marki”. Akcja skierowana jest do małych jak i dużych przedsiębiorstw różnych branż.

    Na łamach dziennika będą prezentowane najciekawsze zgłoszenia, a już w październiku zbierze się kapituła konkursu i wybierze najlepsze rozwiązania. W jury zasiądą – poza dziennikarzami Rzeczpospolitej, przedstawiciele partnerów konkursu – banku Getin Bank, Pracodawców RP, Krajowej Izby Gospodarczej i Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Zaskakujące jest to, że nie ma w jury przedstawiciela branży customer services.

    – Bez wahania można zaryzykować tezę, że coraz większe inwestycje w ten obszar – rozumiany zarówno w wymiarze technologicznym, jak i np. szkoleniowym – są dla firmy zdecydowanie bardziej opłacalne niż rezygnacje klientów niezadowolonych z niskiego poziomu obsługi. Zwracam również uwagę, że przewaga na polu jakości obsługi powstaje latami i nie można jej łatwo skopiować, wzorując się na liderach. Dobra opinia wśród klientów może być jednym z najcenniejszych kapitałów firmy, niezbędnym do osiągnięcia sukcesu biznesowego na bardzo konkurencyjnym rynku – dodaje Maciej Szczechura z zarządu Getin Noble Banku.

1 comments
  1. no tak, dziennikarze to juz wiedzą najwięcej o customer service i są w tym świetni. Zwłaszcza wtedy, jak trzeba branzy dowalić. Ciekawa jest też wypowiedź przedstawiciela banku, bo nijak pasuje do rzeczywistej sytuacji, w której obszar customer services jest ciągle niedoceniany. Czyżby cos drgnęło, czy wypowiedz jest dziełem agencji PR?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *