Wideotelefon dla klientów Media Markt

Łódzki Media Markt zlokalizowany na terenie Galerii Łódzkiej zainstalował u siebie wideotelefon wspomagający głuchych lub niedosłyszących klientów. To pierwszy sklep tej sieci, który oferuje swoim klientom ten rodzaj wsparcia.

– Urządzenie jest połączone z call-center, gdzie znajduje się tłumacz języka migowego – mówi Dziennikowi Łódzkiemu Wojciech Miszkin, dyrektor sklepu, który wpadł na pomysł zainstalowania wideotelefonu w sklepie. – Osoba głucha łączy się z nim w towarzystwie sprzedawcy, mówi o swoich oczekiwaniach, a tłumacz przekazuje te uwagi pracownikowi. Pozwala to łatwo wyjaśnić zawiłości techniczne, dopytać o szczegóły, które mogą być istotne przy kupnie produktów.

Wideotelefon w Media Markt działa od poniedziałku do piątku w godz. 9.30-18. W takich bowiem godzinach czynne jest call center[1], z którym Media Markt ma podpisana umowę.

Źródło: Dziennik Łódzki

REKLAMA
Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *