Verint dla maksymalej wydajności i efektywności operacyjnej

Firma Verint Systems Inc. poinformowała o udostępnieniu rozwiązania High-Efficiency Performance Management – najnowszego produktu z serii Business Impact[1] Solutions, do którego należą już wprowadzone w tym roku moduły Regulatory Compliance, Call Avoidance, Cost-to-Serve, Service Recovery i Personalized Guidance.

W przedsiębiorstwie wydajność jednego działu może kaskadowo wpływać na pozostałe. Jeśli więc działania nie są traktowane całościowo, ucierpieć może cała firma, co z kolei bezpośrednio wpływa na jej zyski. Rozwiązanie Verint High-Efficiency Performance Management ma pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu wydajności działań w contact center[2], back-office i poszczególnych oddziałach. Nowa oferta firmy Verint udostępnia szereg narzędzi, takich jak karty scorecard, coaching, komponenty analiz procesów realizowanych na komputerach stacjonarnych i zarządzanie personelem. To oprogramowanie i usługi niezbędne do wzmocnienia korelacji między wydajnością a zyskami.

Verint High-Efficiency Performance Management bazuje na zintegrowanej technologii przedsiębiorstwa, aby wyeliminować problemy związane z wydajnością we wszystkich działach mających bezpośredni kontakt z klientem. Oprogramowanie potrafi wychwytywać i gromadzić dane z różnych systemów, a jednocześnie udostępnia zintegrowaną, zgodną ze standardami platformę, która pozwala skutecznie monitorować, kontrolować i podwyższać wydajność poszczególnych pracowników, większych zespołów i całej firmy.

„Przedsiębiorstwa coraz chętniej inwestują w technologie do obsługi contact center. Odpowiedzią na ich potrzeby jest szersza oferta narzędzi do zarządzania wydajnością contact center oraz udoskonalone rozwiązania i platformy świadczenia usług” – powiedziała Donna Fluss, dyrektor firmy DMG Consulting LLC. „Inwestycje koncentrują się na zwiększeniu użyteczności rozwiązań do zarządzania wydajnością contact center, aby usprawnić korzystanie ze skonsolidowanych wyników wygenerowanych przez inne moduły do optymalizacji zasobów ludzkich i wskazywać właściwe działania, które pozwolą wprowadzić pozytywne zmiany w pracy agentów, contact center i innych grup operacyjnych”.

Dzięki najnowszemu rozwiązaniu Verint z serii Business Impact Solutions firmy mogą:

  • dowiedzieć się, czym tak naprawdę zajmują się ich pracownicy, za pomocą nowych wskaźników wydajnościowych, takich jak efektywność produkcji czy zgodność z czasem przewidzianym na stworzenie produktu;
  • sprawdzić, jaka jest wydajność pracowników, z czym radzą sobie doskonale, a w których obszarach powinni popracować nad swoimi umiejętnościami;
  • organizować sesje coachingu, aby pomóc pracownikom w rozwijaniu umiejętności i kwalifikacji;
  • rejestrować pojawienie się i status jednostek roboczych oraz powiązane z nimi informacje o wykonywanych czynnościach, a przy tym monitorować postępy w zakresie najważniejszych wskaźników operacyjnych;
  • powiązać działania pojedynczych osób i zespołów z celami firmy za pomocą analiz generowanych w rozwiązaniu i dostosować szkolenia i procesy do potrzeb firmy w ramach cyklu ciągłego udoskonalania.

Dzięki zwiększeniu wydajności i efektywności rozwiązanie Verint High-Efficiency Performance Management może pomóc w podniesieniu poziomu sprzedaży, obniżeniu wydatków operacyjnych i kosztów informatycznych oraz uwolnieniu ukrytych możliwości – zarówno w contact center, jak i back office[3]. Jest to jednak możliwe tylko wtedy, gdy firma dysponuje całościowym przeglądem wszystkich swoich operacji. Aby uwzględnić wszystkie punkty w całym przedsiębiorstwie i powiązać ze sobą wydajność i zyski, niezbędne jest kompletne rozwiązanie, takie jak oprogramowanie firmy Verint.

„Wprowadzenie do naszej oferty Business Impact Solutions modułu High-Efficiency Performance Management i towarzyszących mu dodatkowych usług konsultingowych sprawia, że klienci mogą połączyć ze sobą technologię i wydajność” – powiedziała Nancy Treaster, wiceprezes i dyrektor generalny ds. operacji strategicznych w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw (Enterprise Intelligence Solutions) firmy Verint. „Rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom globalnym rzucić wyzwanie ‘status quo’ i wyposażyć kierownictwo oraz personel obsługujący klientów we właściwe narzędzia, które pozwalają podejmować działania naprawcze, zwiększające wydajność we właściwym czasie. Oprogramowanie przyczynia się też do utrwalenia najlepszych procedur w dziedzinie zarządzania wydajnością w całej firmie”.

Dzięki usługom Verint rozwiązania Verint Business Impact Solutions oferują podstawę, która pomaga przedsiębiorstwom w podejmowaniu prewencyjnych działań. Automatycznie identyfikują i określają ilościowo aspekty operacyjne, a zarazem wyznaczają priorytety kluczowych działań, aby zmaksymalizować produktywność firmy.

Słownik
1. Business Impact. pojęcie, które odnosi się do wpływu działalności biznesowej na różne aspekty funkcjonowania organizacji oraz jej otoczenia. Jest to…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *