Już we wrześniu IX Kongres Contact Center!

Rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń na IX Kongres Contact Center[1]. To największa i najbardziej prestiżowa konferencja poświęcona tematyce Contact Center. Spotkanie liderów branży CC odbędzie się w dniach 23-24 września 2013 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie. Kongres organizowany jest przez Nowoczesną Firmę SA – medium wiedzy dla biznesu.

Kongres Contact Center to najlepsze miejsce do wspólnego  wypracowywania  strategicznych rozwiązań,  opierając  się  na  doświadczeniach zaproszonych Gości. Tematy przewodnie kolejnej edycji to przede wszystkim: Customer  Experience,  Workforce  Management oraz Technologia i CC Metrics.

Gościem honorowym kongresu będzie Martin Hill-Wilson, który posiada bogate doświadczenie jako trener, konsultant, facylitator, dyrektor oraz CEO w wielu firmach. Doświadczenie to zdobywał w zakresie rozwoju, marketingu i tworzenia strategii biznesowej. Obecnie odpowiedzialny jest za budowanie strategii i tworzenie rozwiązań z zakresu obsługi klienta i social business w firmie Brainfood Consulting. Jest także cenionym autorem książek. Najnowsza z nich, zatytułowana ‘Delivering Effective Social Customer Service’ ukaże się we wrześniu 2013.

Martin Hill-Wilson podczas kongresu odpowie na jedno z najważniejszych dla Contact Center pytań: w jaki sposób zapewnić efektywne działania w zakresie social customer service? Podczas Kongresu autor i keynote speaker, Martin Hill-Wilson, zbada najważniejsze kompetencje niezbędne do zapewnienia skutecznej obsługi klienta. Wyjaśni, dlaczego każdy z nich jest ważny i poda liczne przykłady problemów i najlepszych praktyk.

Więcej informacji: kongrescontactcenter.pl
Patronem medialnym imprezy jest: callcenternews.pl

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *