Connect with us

Altar wdrożył swój ACC w Telbridge w Rumunii

OUTSOURCING

Altar wdrożył swój ACC w Telbridge w Rumunii

Dobiegło końca wdrożenie systemu Altar Contact Center w nowym, rumuńskim oddziale Telbridge w Bukareszcie. Inwestycja związana jest z dynamicznym rozwojem firmy, która będąc jednym z największych outsourcingowych call center w Polsce, realizuje od niedawna projekty także poza granicami naszego kraju.

Altar wdrożył w oddziale w Bukareszcie najnowszą wersję swojego systemu Altar Contact Center w nowej szacie graficznej, z korzyścią nie tylko dla wyglądu oprogramowania, ale i jego ergonomii. Dzięki wielojęzyczności oprogramowania możliwie jest działanie skryptera w języku, którym posługuje się rozmówca agenta, czyli np. w rumuńskim. Ze względu na zmienny zasięg terytorialny kampanii realizowanych przez Telbridge na zlecenie ich klientów, w tym międzynarodowych korporacji, system pozwala na pracę w trybie obsługi wielu stref czasowych.

W ramach projektu Altar uruchomił w Bukareszcie także telefonię biurową. Zastosowana technologia pozwala na bezpłatne rozmowy telefoniczne pomiędzy pracownikami w Rumunii i Polsce.

Realizacja „rumuńskiego projektu” przez Altar to kolejne przedsięwzięcie w ramach wieloletniej, owocnej współpracy z Telbridge. Spółka we wszystkich swoich krajowych oddziałach call center (Warszawa, Toruń, Radom, Częstochowa) wykorzystuje jednolity, centralnie zarządzany system Altar Contact Center. Aktualnie korzysta z niego łącznie ponad pół tysiąca agentów, nie licząc innych pracowników call center. W oddziale w Bukareszcie będzie docelowo pracować 120 agentów.

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

1 komentarz

POPULARNE