Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Verint z Business Impact Solutions dla zgody z przepisami

Dzięki nowemu oprogramowaniu organizacje o zasięgu globalnym będą mogły aktywnie dbać o przestrzeganie przepisów branżowych i analizować skargi klientów.

Firma Verint Systems Inc. poinformowała o dostępności nowych rozwiązań Regulatory Compliance™, które mają pomóc przedsiębiorstwom w przestrzeganiu wymogów regulacyjnych. To kolejny produkt Verint, który dostarcza firmom sprawdzone narzędzia do monitorowania, rejestrowania, przeglądania i analizowania interakcji w tradycyjnych contact center i innych kanałach kontaktu z klientami, obejmując przy tym całe przedsiębiorstwo.

Dla wielu firm prawdziwym wyzwaniem jest wykrywanie i analizowanie skarg klientów oraz przypadków potencjalnego naruszenia przepisów. Jest to ważne zadanie, bowiem brak reakcji na zdarzenia tego typu może doprowadzić do kosztownych odszkodowań na dużą skalę i wysokich kar finansowych.

Narzędzia Verint Regulatory Compliance to najnowsze rozszerzenie serii rozwiązań Business Impact Solutions™, do której należą też wprowadzone w tym roku moduły Call Avoidance™, Cost-to-Serve™, Service Recovery™ i Personalized Guidance™. Rozwiązania Business Impact Solutions bazują na najlepszych na rynku technologiach Workforce Optimization i Voice of the Customer Analytics™; rejestrują interakcje z klientami we wszystkich kanałach komunikacji, analizują je w celu wskazania przypadków potencjalnego naruszenia przepisów i kategoryzacji skarg oraz umożliwiają podejmowanie działań mających rozwiązać problemy, zanim staną się one podstawą eskalacji lub kar finansowych.

Nowe rozwiązania Regulatory Compliance z serii Business Impact Solutions udostępniają użyteczne narzędzia, takie jak:

  • Complaint Detection and Analysis™
    Rozwiązanie Verint Complaint Detection and Analysis umożliwia wykrywanie i analizowanie skarg. Pomaga w ten sposób zniwelować ryzyko naruszenia przepisów przez monitorowanie skarg klientów za pomocą oprogramowania Verint Voice of the Customer (VoC) Analytics. Użytkownicy mogą tworzyć tu kategorie związane z przepisami i innymi kwestiami tego typu, aby identyfikować interakcje lub opinie klientów wymagające dalszych analiz. Rozwiązanie służy nie tylko jako system wczesnego ostrzegania, pozwalający wykrywać możliwe oszustwa lub nieuczciwe praktyki biznesowe, ale także potrafi wskazywać interakcje, które wiążą się z ryzykiem w zakresie przepisów. Umożliwia to przeprowadzanie analiz i podejmowanie działań naprawczych za pomocą narzędzi VoC oraz Desktop and Process Analytics.
  • Contact Center and Retail Branch Regulatory Compliance™
    Rozwiązanie Verint Contact Center and Retail Branch Regulatory Compliance ma pomóc firmom w wykonywaniu szeregu zróżnicowanych zadań. Jednym z nich jest przestrzeganie przepisów państwowych w zakresie nagrywania interakcji z klientami we wszystkich kanałach, co umożliwiają rozwiązania Verint do rejestrowania. Innym ważnym elementem jest oznakowywanie interakcji zawierających określone dane, aby wydobywać i szybko analizować odpowiednie kontakty i transakcje za pomocą rozwiązania Desktop and Process Analytics. Istotne jest też wskazywanie interakcji, które wymagają natychmiastowych konsultacji, aby na czas zareagować na naruszenie przepisów.
  • Dzięki usługom firmy Verint rozwiązania Verint Business Impact Solutions zapewniają podstawę, która pomaga przedsiębiorstwom prewencyjnie zarządzać zgodnością z przepisami w całej organizacji, a zarazem zoptymalizować obsługę klienta i podnieść ogólną jakość usług.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Cyfrowa transformacja branży finansowej i ubezpieczeniowej

Jak wynika z analiz Iron Mountain Polska, także polski biznes staje się coraz bardziej cyfrowy. Lockdown i praca zdalna w oczywisty sposób utrudniły bieżący dostęp do informacji przechowywanych na tradycyjnych nośnikach, a to znacząco przyspieszyło zmiany. Jak obecnie kształtuje się sytuacja wśród firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowego, które ze względu na charakter swojej działalności generują największą liczbę dokumentów?
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Sztuczna inteligencja pomaga w weryfikacji wieku internautów

W przestrzeni cyfrowej dzieci i nastolatki mają łatwy dostęp do treści z ograniczeniami wiekowymi. W efekcie to np. chłopcy w wieku 12–17 lat są największymi konsumentami pornografii w internecie, problemy z hazardem mają już 11-letnie dzieci, a weryfikację wieku na większości witryn łatwo jest obejść.