Centrum Obsługi Samsung z europejskim certyfikatem jakości usług EN 15838

Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, uzyskało europejski certyfikat EN 15838, przyznawany za spełnianie norm jakości usług call center[1] i skuteczności systemu zarządzania. Jest to dopiero czwarte takie wyróżnienie w Polsce i pierwsze przyznane outsourcingowemu centrum obsługi.

Norma EN 15838 została opracowana w 2009 roku przez ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) na zlecenie Komisji Europejskiej. Jej głównym celem jest wyznaczenie standardu w zakresie jakości usług świadczonych przez struktury call centers, wskazanie najlepszych praktyk w kluczowych obszarach zarządzania tymi organizacjami oraz ustanowienie skali porównawczej między różnymi centrami obsługi.

– Dążąc do spełnienia normy EN 15838, mieliśmy na celu upewnienie się, że procedury stosowane w Centrum Obsługi Samsung gwarantują najwyższy poziom zadowolenia klientów. Wierzymy, że uzyskanie certyfikatu w korzystny sposób wpłynie na zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani i pozwoli na umacnianie pozytywnych relacji między firmą, jej pracownikami i klientami – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Świadectwo przestrzegania normy EN 15838 zostało przyznane przez renomowaną szwajcarską jednostkę certyfikującą SGS i będzie obowiązywało przez 3 lata, do czerwca 2016 roku. Co roku Centrum Obsługi Samsung będzie podlegało obowiązkowemu nadzorowi sprawdzającemu utrzymanie skuteczności systemu zarządzania i standardów świadczonych usług.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *