Platforma Genesys Customer Engagement, od teraz dostępna w opcji on-demand, zapewnia przedsiębiorstwom różnej wielkości niespotykaną wcześniej funkcjonalność, elastyczność i skalowalność, pomagając w skutecznej obsłudze klientów.
W czerwcu br. Genesys uruchomił nowe, dostępne w chmurze, kompleksowe portfolio rozwiązań dla centrów obsługi klienta. Z Genesys Cloud mogą skorzystać zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, dla których kluczowa jest prostota i szybkość działania, jak również duże firmy, które potrzebują wysoce skalowalnych i zindywidualizowanych rozwiązań.
Genesys Cloud łączy w sobie dwa elementy. Pierwszy – Platform On-Demand – oznacza dostęp do wszystkich funkcji platformy Genesys poprzez chmurę. Drugi – Solutions On-Demand – to możliwość skorzystania z rozwiązań oferowanych w chmurze przez firmę Angel, która niedawno została zakupiona przez Genesys. Są wśród nich m.in. rozwiązania dedykowane mniejszym centrom obsługi klienta, jak również samoobsługowe systemy IVR[1].
– Genesys Cloud Platform On-Demand jest kluczowym elementem naszej oferty dostępnej w chmurze i uzupełnieniem popularnych już usług Solutions On-Demand. Jej stworzenie to efekt długotrwałej współpracy biznesowej z partnerami na całym świecie – powiedział David Rennyson, dyrektor Genesys Clould Solutions. – Możemy stwierdzić, że Genesys dysponuje obecnie najszerszym w branży wyborem rozwiązań przeznaczonych do obsługi klientów i dostępnych w chmurze. Co więcej, oferujemy firmom, które chcą z nich skorzystać różne opcje związane z ich wdrożeniem.