4Life Direct, polski pośrednik ubezpieczeń na życie direct, po raz kolejny został nagrodzony za najlepsze contact center[1] w Europie. Nagrodę przyznano na corocznym Kongresie Contact Center World, który odbył się w Wiedniu. W 2012 roku 4Life Direct zdobył tytuł najlepszego contact center na świecie i w tym roku zamierza ponownie ubiegać się o ten tytuł.
Nagroda przyznawana jest przez zrzeszające ponad 130 000 członków stowarzyszenie The Global Association for Contact Center Best Practices. 4Life Direct konkurował z ponad z firmami z całej Europy. „Zdobycie tak prestiżowej nagrody po raz drugi z rzędu jest odzwierciedleniem poświęcenia i ciężkiej pracy naszych pracowników. Świadczy również o ich najwyższym profesjonalizmie i jakości świadczonych usług. To ich nagroda i jesteśmy z nich bardzo dumni” – powiedział Francois Marais, Dyrektor Zarządzający 4Life Direct w Polsce.
4Life Direct został również wyróżniony za wysoki standard jakości, jaki zapewnił klientom w ubiegłym roku. „Wyróżnienie za Jakość Obsługi Klientów na międzynarodowym poziomie jest jednym z najbardziej cennych osiągnięć jakie mogliśmy zdobyć w tym roku.” – podkreśla obecna na Kongresie Marta Klicka-Lewandowska, Menadżer Działu Kontroli Jakości 4Life Direct.
Przypomnijmy, że 4Life Direct był pierwszą w historii polską firmą, której przyznano nagrodę za najlepsze call center[2] na świecie. Podczas ubiegłorocznego finału w Las Vegas firma konkurowała z wielkimi międzynarodowymi organizacjami takimi jak: DHL, Philips, Vodafone, FedEx, China Bank czy Volkswagen. Tegoroczny finał odbędzie się w listopadzie. „Naszym celem jest utrzymanie tej pozycji również w tym roku” – zapowiada Bruce Howard, prezes 4Life Direct. Bruce Howard podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami contact center podczas wrześniowego IX Kongresu Contact Center w Warszawie.
zastanawia mnie tylko, dlaczego niektóre call centers nie mają problemów ze zgłaszaniem swoich kandydatur do zagranicznych komercyjnych konkursów, a istniejący od kilkunastu lat konkurs ZŁOTA SŁUCHAWKA organizowany przez SMB czy Golden Arrow by MMP omijają z daleka???
za mały prestiż?? jako call center działające w Polsce przykładałabym większą wagę do oceny/wizerunku wykreowanego na podstawie oceny polskich konsumentów czy ekspertów branżowych.
prosilabym tez o podanie linku do wyników tego konkursu (najlepsze call center na swiecie w 2012 roku), znalazłam tylko nagrodę dla 4life Direct za “Best Direct Response Campaign” w Award Winners – EMEA Region 2012 oraz za Best Sales Campaign – Inbound or Outbound (top ranking performers w 2012).