Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Alior Bank otwiera cal center w Lublinie

W Lublinie powstanie nowe call center[1] Alior Banku. Pracę ma znaleźć 170 osób. Oficjalnie call center ma wystartować jeszcze w tym miesiącu.

Bank szuka bankierów produktów biznesowych, klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Nie będzie to jednak praca jak w każdym znanym call center. Ma to być centrum procesów bankowych, gdzie pracownicy będą wykonywali zadania merytoryczne. Nowe call center ma być zlokalizowane w Lubinie przy ul. Wallenroda, a następnie przeniesione na ul. Szeligowskiego.

Na podstawie Gazeta Wyborcza w Lublinie.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

5 mln użytkowników aplikacji Orlen Vitay

Aplikacja lojalnościowa ORLEN VITAY ma już 5 milionów użytkowników. To efekt m.in. Wakacyjnej Promocji, dzięki której klienci mogą skorzystać z promocyjnej ceny na paliwa. W pierwszym tygodniu promocji, ORLEN VITAY była najchętniej pobieraną darmową aplikacją na urządzenia z systemem Android.
Czytaj więcej

Partnerstwo w rozwoju, czyli mentoring w biznesie

Wielu młodych ludzi chciałoby wkroczyć w świat biznesu z zasobem wiedzy, doświadczenia i pewności siebie. Trudno jest jednak od razu być świadomym, jaką ścieżkę kariery wybrać, kiedy nie wie się zbyt wiele o mechanizmach kierujących współczesnym biznesem. Znaleziono jednak na to lekarstwo – mentoring. Na czym dokładnie polega i jakie możliwości daje pracownikom?
Czytaj więcej

14 mln zł zysku netto LiveChat

Tylko w pierwszych trzech miesiącach roku obrotowego 2018/19, Grupa LiveChat Software wypracowała 25,5 mln zł przychodów. Zysk EBITDA wyniósł 18,4 mln zł, zysk operacyjny 17,6 mln zł, a zysk netto 14,2 mln zł. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej wyniosły 14,5 mln zł.