Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

TEXA oficjalnie otwiera call center

Firma TEXA oficjalnie uruchomiła telefoniczny serwis wsparcia technicznego (call center[1]) dla użytkowników testerów diagnostycznych CAR i TRUCK. Sam serwis działa już w istocie kilka lat; okres przed oficjalnym jego uruchomieniem pozwolił na przygotowanie operatorów oraz dostosowanie usługi do oczekiwań polskich klientów.

Zadaniem zespołu zatrudnionego w call center jest udzielanie informacji związanych z obsługą urządzeń oraz pomoc podczas diagnostyki i naprawy pojazdów osobowych lub ciężarowych. Infolinia działa w dni robocze w godzinach 8.30-16.30 pod numerem (+48) 12 617 05 17. Logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie indywidualnego kodu dostępu wygenerowanego w systemie TEXA i dostarczonego wcześniej użytkownikom.

Pomoc udzielana jest na kilka sposobów. Może to być zwykła rozmowa telefoniczna, kontakt e-mailowy oraz diagnostyka zdalna i zdalne wsparcie techniczne świadczone za pośrednictwem kanałów elektronicznych.

Warunkiem otrzymania pomocy jest wykupienie rocznej aktualizacji Texpack oraz usługi Tex@info, na którą składają się trzy pakiety:

  • call center
  • biuletyny techniczne
  • wyszukiwanie rozwiązań

Uruchomieniu infolinii towarzyszy promocja, w ramach której aktywni abonenci Texpack mogą uzyskać nieodpłatny dostęp do pakietu Tex@info.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Jak walczyć z hejtem w internecie?

Twoja firma ma negatywną opinię w internecie? Być może przedsiębiorstwo padło ofiarą zaplanowanego hejtu. Cena za umieszczenie nieprawdziwego, hejterskiego komentarza wynosi niewiele ponad 1 zł. Dla nieuczciwej konkurencji to nieduży koszt. Odbudowa pozytywnego wizerunku jest droższa i trudniejsza, ale możliwa.
Czytaj więcej

Play uruchamia “PLAN B”

Po tym, jak Play poinformował, że wstrzymuje proces sprzedaży udziałów w spółce natychmiast rozpoczęto wstępne rozmowy z bankami w sprawie możliwości rekapitalizacji lub refinansowania spółki.
Czytaj więcej

Polskie firmy najliczniej reprezentowane w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

W 18. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej znalazły się aż 22 spółki z Polski. W tym roku pierwsze pięć miejsc w zestawieniu głównym Deloitte Technology Fast 50 Central Europe przypadło debiutantom, którzy w ubiegłym roku zdobyli tytuł „Wschodzących Gwiazd”.