Telemarketer Roku w kategorii Sprzedaż Outbound dla Universal Agent

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Rafał Kołodziejczyk z Universal Agent[1] (Grupa DataContact) został telemarketerem roku w 5. Edycji konkursu organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB w kategorii Sprzedaż Outbound.

W tym roku do konkursu zgłoszono 102 konsultantów telefonicznych. Kategoria Sprzedaż Outbound była najliczniej reprezentowana.

“- Bardzo nas cieszy wiadomość, że nasz konsultant otrzymał tytuł Telemarketera Roku – powiedział Marek Jamróz, Kierownik Działu Szkoleń Universal Agent – Jest to dla nas ogromne wyróżnienie tym bardziej, że nasza praca opiera się w dużej mierze właśnie na sprzedaży telefonicznej. Konkurs z roku na rok jest coraz bardziej prestiżowy. Jednocześnie jest to bardzo pozytywny element rywalizacyjny, dzięki któremu możemy doskonalić się w umiejętnościach sprzedażowych. Przyznanie tak prestiżowej nagrody potwierdza, że nasi konsultanci są najlepszą wizytówką firmy . Pragnę również podziękować SMB za doskonałą organizację tego wydarzenia, a także życzyć jeszcze większego sukcesu organizacyjnego i frekwencji w kolejnej edycji”.

„-Tytuł Telemarketera Roku jest ukoronowaniem oraz wynagrodzeniem niełatwej pracy mojej oraz trenerów i koordynatora projektu, przy którym pracuję. Sam udział w konkursie jest dla mnie wielkim wyróżnieniem i motywacją do dalszej pracy oraz podnoszenia swoich kwalifikacji sprzedażowych i managerskich” – powiedział Rafał Kołodziejczyk, zwycięzca w kategorii Sprzedaż Outbound.

Rafał Kołodziejczyk pracuje w UA od 3 lat. Od początku na stanowisku Konsultanta projektów sprzedażowych i ubezpieczeniowych. W wolnych chwilach czyta literaturę wojenną – interesuje się historią I I II wojny światowej. Uprawia też sztuki walki I słucha muzyki bałkańskiej. Chciałby związać się z branżą call center[2] na stałe.

Słownik
1. Universal Agent. pojęcie związane z pracownikiem call center lub contact center, który posiada umiejętności i wiedzę potrzebną do obsługi różnych…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *