Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Infolinia ME dla rodziców sześciolatków

Specjalnie z myślą o rodzicach dzieci sześcioletnich została uruchomiona we wtorek infolinia i strona internetowa – poinformowała minister edukacji Krystyna Szumilas na konferencji prasowej po posiedzeniu rządu.

Minister podkreśliła, że chce rozmawiać z rodzicami na temat obniżania wieku obowiązku szkolnego. Zaznaczyła, że przyjęta we wtorek nowelizacja to “efekt rozmów z rodzicami i wsłuchania się w ich obawy”.

Jak mówiła, pod numerem telefonu 22 3474700 rodzice mogą uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania oraz zgłaszać uwagi dotyczące przygotowania szkół na przyjęcie najmłodszych uczniów.

Szumilas zapewniła, że wszystkie uwagi będą przekazywane odpowiednim kuratorom oświaty. Infolina będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. Wg. nieoficjalnych informacji przy telefonach dyżuruje ok. 60 konsultantów – pracowników resortu edukacji.

Źródło: PAP/własne

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

5 ciekawych map podróży klienta

Każde doświadczenie klienta jest dla niego samego zupełnie nieplanowane i niespodziewane. Ale tak naprawdę firmy świadome ważności CX w procesie obsługi klienta prześcigają się w budowaniu atrakcyjnych map podróży klienta (customer journey map).
Czytaj więcej

Zdalna obsługa klienta – jak stworzyć spójną i efektywną strategię obsługi klienta w kanałach on-line i off-line?

W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie granice między online a offline coraz bardziej się zacierają, kluczowe znaczenie dla sukcesu biznesowego ma stworzenie spójnej i efektywnej strategii obsługi klienta. W dobie postpandemicznej COVID-19 i rosnącej popularności e-commerce, firmy muszą dostosować swoje podejście do obsługi klienta, aby spełniać oczekiwania zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym.