T-Mobile Netherlands wybrała rozwiązanie biznesowej komunikacji IP w chmurze firmy Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ). Platforma Interactive Intelligence została wybrana ze względu na elastyczność, szeroką gamę funkcji oraz rozwiniętą infrastrukturę chmurową.
„Mieliśmy bardzo specyficzne potrzeby biznesowe oraz sprecyzowaną wizję przeniesienia obsługi klienta do modelu chmury” — powiedział Rob Janssen, menedżer projektu w T-Mobile Netherlands. — „Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie Interactive Intelligence, ponieważ jego architektura jednej platformy obsługującej wiele kanałów komunikacji, a także bezpieczna i skalowalna infrastruktura chmurowa najlepiej spełnia nasze wymagania”.
Nowe rozwiązanie, Interactive Intelligence Communications-as-a-Service℠, będzie wspierać ponad 700 pracowników w biurach T-Mobile w Holandii i Austrii. „Dzięki scentralizowanemu zarządzaniu rozmowami telefonicznymi, wiadomościami e-mail i mediami społecznościowymi będziemy mogli zaoferować efektywniejszą i skupioną na potrzebach klientów obsługę” – powiedział Jenssen.
Rozwiązanie Interactive Intelligence zastąpi w T-Mobile Netherlands istniejące systemy firm Aspect, Avaya i Genesys, które zostały pierwotnie wdrożone w T-Mobile Austria.
„Wdrożyliśmy poprzednie systemy siedem lat temu. Stopniowo stawały się one coraz droższe w utrzymaniu; brakowało w nich również potrzebnych nam funkcji” — powiedział Stas Hagemans, starszy kierownik ds. konserwacji funkcjonalnej w dziale obsługi klienta T-Mobile Austria. — „Rozwiązanie chmurowe Interactive Intelligence pozwoli nam połączyć procesy biznesowe w spójną całość i uzyskać lepszy wgląd w interakcje wielokanałowe, co zwiększy efektywność operacyjną firmy i usprawni obsługę klienta”.
Firma T-Mobile Netherlands wybrała rozwiązanie Interactive Intelligence Communications-as-a-Service℠ we współpracy z T-Mobile Austria i Deutsche Telekom AG. Wdrożenie ma zakończyć się w sierpniu 2013 roku.