T-Mobile Netherlands wybiera chmurę

T-Mobile Netherlands wybrała rozwiązanie biznesowej komunikacji IP w chmurze firmy Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ). Platforma Interactive Intelligence została wybrana ze względu na elastyczność, szeroką gamę funkcji oraz rozwiniętą infrastrukturę chmurową.

„Mieliśmy bardzo specyficzne potrzeby biznesowe oraz sprecyzowaną wizję przeniesienia obsługi klienta do modelu chmury” — powiedział Rob Janssen, menedżer projektu w T-Mobile Netherlands. — „Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie Interactive Intelligence, ponieważ jego architektura jednej platformy obsługującej wiele kanałów komunikacji, a także bezpieczna i skalowalna infrastruktura chmurowa najlepiej spełnia nasze wymagania”.

Nowe rozwiązanie, Interactive Intelligence Communications-as-a-Service℠, będzie wspierać ponad 700 pracowników w biurach T-Mobile w Holandii i Austrii. „Dzięki scentralizowanemu zarządzaniu rozmowami telefonicznymi, wiadomościami e-mail i mediami społecznościowymi będziemy mogli zaoferować efektywniejszą i skupioną na potrzebach klientów obsługę” – powiedział Jenssen.

Rozwiązanie Interactive Intelligence zastąpi w T-Mobile Netherlands istniejące systemy firm Aspect, Avaya i Genesys, które zostały pierwotnie wdrożone w T-Mobile Austria.

„Wdrożyliśmy poprzednie systemy siedem lat temu. Stopniowo stawały się one coraz droższe w utrzymaniu; brakowało w nich również potrzebnych nam funkcji” — powiedział Stas Hagemans, starszy kierownik ds. konserwacji funkcjonalnej w dziale obsługi klienta T-Mobile Austria. — „Rozwiązanie chmurowe Interactive Intelligence pozwoli nam połączyć procesy biznesowe w spójną całość i uzyskać lepszy wgląd w interakcje wielokanałowe, co zwiększy efektywność operacyjną firmy i usprawni obsługę klienta”.

Firma T-Mobile Netherlands wybrała rozwiązanie Interactive Intelligence Communications-as-a-Service℠ we współpracy z T-Mobile Austria i Deutsche Telekom AG. Wdrożenie ma zakończyć się w sierpniu 2013 roku.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

AI wchodzi w biznes, ale z przeszkodami

Biznes w Polsce coraz częściej dostrzega potencjał drzemiący w sztucznej inteligencji. Według danych z raportu The People & Technology Report 2022, blisko 30% organizacji wykorzystuje już algorytmy AI, aby usprawnić komunikację z klientami i zwiększyć jakość produktów lub usług. Jednak już wkrótce to grono zwiększy się ponad dwukrotnie. Niemal 40% firm deklaruje chęć wdrożenia rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji.