Netia dla wrocławskiego Contact Center Qatar Airways

Netia, na potrzeby zlokalizowanego we Wrocławiu, europejskiego centrum obsługi klientów linii lotniczych Qatar Airways, dostarczyła łącza dostępu do internetu oraz międzynarodowe łącza telefoniczne, za pomocą których ulokowane w Polsce contact center[1] obsługuje połączenia przychodzące na numery lokalne w 9 krajach Unii Europejskiej.

Przedmiotem umowy pomiędzy Netią z Qatar Airways są usługi dostępu do internetu i telefoniczne międzynarodowej infolinii, polegającej na kierowaniu – za pośrednictwem międzynarodowego operatora – połączeń przychodzących z lokalnych numerów dostępowych (LNS – Local Number Service), uruchomionych w ośmiu krajach europejskich. Ruch z numerów lokalnych w tych krajach (i numerów lokalnych, obsługiwanych bezpośrednio przez Netię w Polsce) kierowany jest na łącza obsługiwane przez Netię, w ramach umowy z Qatar Airways.

Wszystkie połączenia z 8 krajów UE i Polski będą docelowo obsługiwane przez konsultantów zatrudnianych przez Klienta w biurze we Wrocławiu. W pierwszej kolejności wrocławskiego Contact Center (CC) zajmie się obsługą klientów z Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji. Do końca 2013 roku konsultanci pracujący we Wrocławiu mają również obsługiwać klientów dzwoniących na lokalne numery infolinii Qatar Airways w Hiszpanii, Włoszech, Austrii i Belgii.

Rozwiązanie dostarczone przez Netię pozwala w tej chwili na jednoczesną pracę na ponad 150 stanowiskach CC, z możliwością dalszej, szybkiej rozbudowy.

– Usługa Local Number Service pozwala Netii na obsługę w swojej sieci ruchu telekomunikacyjnego rozpoczynanego przez użytkowników poza granicami Polski za pośrednictwem numerów lokalnych, dostępnych w szeregu krajów na całym świecie. Projekt jaki zrealizowaliśmy dla Qatar Airways pokazuje, że nie trzeba być operatorem pan-europejskim, żeby skutecznie obsługiwać międzynarodowe korporacje. Nasze rozwiązanie znakomicie wspiera też rozwój jednej z najbardziej dynamiczych branż, jaką jest outsourcing procesów biznesowych – powiedziała Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor komercyjny pionu klientów biznesowych w Netii.

REKLAMA

Obecnie linie lotnicze Qatar Airways obsługują połączenia ze 125 miast na całym świecie i wciąż rozbudowują siatkę połączeń.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *