Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Unima 2000 realizuje projekt dla Pelion Healthcare Group

Unima 2000 S.A. rozpoczęła projekt obejmujący m.in. wdrożenie platformy komunikacyjnej Avaya Aura oraz aktualizację Avaya Communication Manager do najnowszej wersji 6.2.1 dla kilkunastu oddziałów firmy Pelion Healthcare Group działających na rynku polskim. Pelion Healthcare Group jest jedną z największych grup kapitałowych działających na rynku ochrony zdrowia w Polsce, na Litwie i w Wielkiej Brytanii.

Projekt realizowany przez Unima 2000 ma na celu unowocześnienie oraz usprawnienie systemu komunikacji pomiędzy oddziałami grupy Pelion. Prace prowadzone przez zespół inżynierów Unima 2000 obejmują zaktualizowanie oprogramowania na wszystkich urządzeniach systemu oraz wymianę serwerów zapasowych funkcjonujących w zdalnych lokalizacjach.

W ramach nowej architektury Avaya Aura zostaną zainstalowane serwery Session Manager służące do obsługi połączeń SIP (Session Initiation Protocol- podstawowy protokół służący do komunikacji multimedialnej). Zastąpią one dotychczasowe serwery SIP Enabled Services. Avaya Session Manager umożliwi współpracę wszystkich urządzeń SIP w sieci. Obejmie zarówno telefony, jak i urządzenia do wideo komunikacji, wykorzystując istniejącą infrastrukturę.

Dodatkowo w ramach projektu wdrożona zostanie usługa Presence pozwalająca na znaczne podniesienie jakości i efektywności komunikacji. Dzięki niej użytkownicy będą mogli korzystać z wielu kanałów komunikacji równocześnie. Presence dostarczy także dodatkowe funkcje użytkownikom aplikacji telefonicznych Avaya (np. Flare, One-X Communicator).

Projekt realizowany dla grupy Pelion wymaga szczególnego zaangażowania. Kluczem do efektywnego wdrożenia jest zaplanowanie i idealne zgranie w czasie ponieważ system obejmuje kilkanaście oddziałów. Każdy z nich musi być traktowany indywidualnie, a równocześnie jako integralny komponent całości. – mówi Rafał Pychowski, Dyrektor Działu Sprzedaży Aplikacji Biznesowych i Contact Center[1].

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

IDEAS NCBR i Politechnika Poznańska będą kształcić doktorów od AI

Zawarte 17 sierpnia b.r. porozumienie między Politechniką Poznańską a IDEAS NCBR daje nowe możliwości kształcenia młodych naukowców w zakresie sztucznej inteligencji. Porozumienie umożliwi utworzenie dodatkowych miejsc w Szkole Doktorskiej, a młodym naukowcom, którzy skorzystają z programu, dedykowane środowisko pracy pozwalające na połączenie obowiązków wynikających z programu Szkoły Doktorskiej z pracą badawczą pod skrzydłami światowych autorytetów SI.