Comarch dla UNIQA

Comarch podpisał kontrakt z Grupą UNIQA Polska na wdrożenie nowej, rozszerzonej wersji Portalu Obsługi Sprzedaży. Internetowa platforma wesprze jeszcze silniej sprzedaż ubezpieczeń i obsługę posprzedażową klientów UNIQA. Portal jest przeznaczony dla pośredników ubezpieczeniowych UNIQA oraz operatorów Contact Center[1]. Rozwiązanie składa się z systemu Comarch Insurance CRM[2] zintegrowanego z Comarch Contact Center.

– Osiągamy bardzo dobre wyniki sprzedażowe – w 2012 roku UNIQA TU SA znalazła się na wysokim 5. miejscu wśród spółek majątkowych w Polsce pod względem przypisu składki. Na tym jednak nie poprzestajemy, mamy ambitne cele do zrealizowania, dlatego stale udoskonalamy i rozwijamy produkty oraz procesy. Biznes ubezpieczeniowy opiera się na zaufaniu, które można zbudować jedynie poprzez pozytywne relacje z klientami. Wdrożenie jednolitej polityki budowania relacji jest nie lada wyzwaniem w przypadku dużej wielokanałowej sieci sprzedaży. Dlatego też zdecydowaliśmy się na rozbudowę i ulepszenie Portalu Obsługi Sprzedaży, który będzie wspierał zarówno agentów ubezpieczeniowych, pracowników Jednostek Terenowych, jak i konsultantów Contact Center UNIQA. Wykorzystanie spójnej platformy dla obsługi klientów różnymi kanałami jest bezcenne – klient i jego sprawy są rozpoznawalne dla każdego pracownika UNIQA bez względu na kanał obsługi. Szanujemy czas naszych klientów – zależy nam bardzo na ich szybkiej i sprawnej obsłudze. Do współpracy przy projekcie zaprosiliśmy naszego sprawdzonego partnera firmę Comarch – mówi Bartosz Słupski, Dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem spółek UNIQA w Polsce.

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom UNIQA, rozpoczynamy wdrożenie nowego Portalu Obsługi Sprzedaży. Został on zaprojektowany zgodnie z najnowocześniejszymi standardami i trendami tak, aby maksymalizować możliwości i funkcjonalności dostępne dla sprzedawców, przy zachowaniu optymalnej wygody użytkowania nie tylko na desktopach i notebookach, ale także na urządzeniach mobilnych. Dzięki portalowi sieć sprzedaży zyska narzędzie umożliwiające kompleksową i sprawną obsługę klienta na każdym etapie – ofertowania, wystawiania polis i ich późniejszej obsługi, współpracując w ramach jednej platformy z zespołem Contact Center – wyjaśnia Maciej Ślósarczyk, Dyrektor Konsultingu Ubezpieczeniowego, Comarch.

Rozwiązanie Comarch udostępni agentom oraz konsultantom Contact Center aktualny profil klienta, zawierający jego dane, multikanałową historię kontaktów ze Spółkami UNIQA oraz bieżące informacje o posiadanych przez niego produktach ubezpieczeniowych i statusie obsługi szkód. Powiązane z profilem klienta funkcjonalności biznesowe zagwarantują agentom sprawną analizę jego potrzeb i szybkie przeprowadzenie procesu ofertowania. System koncentruje się na wykorzystaniu kontaktu z klientem jako okazji sprzedażowej, prezentując agentowi spersonalizowaną ofertę, a także bonusy i oferty specjalne, którymi objęty jest klient. Ważnym ogniwem systemu jest rejestracja zgłoszeń szkodowych obsługiwana w całości przez konsultantów Contact Center, którzy w razie potrzeby będą mogli komunikować się za pomocą rozwiązania Comarch zarówno z siecią sprzedaży, jak i pracownikami back-office. Z punktu widzenia realizacji najwyższych standardów jakości obsługi niezwykle istotna jest integracja dotychczasowych systemów IT z jedną aplikacją dedykowaną do obsługi klientów.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *