Call Center[1] Poland zrealizowała kolejny projekt dla największej polskiej grupy dealerskiej PGD. Przedmiotem współpracy były badania telefoniczne dotyczące procesu zakupowego oraz poziomu zadowolenia klientów odwiedzających salony Grupy PGD.
Doświadczenie Call Center Poland w realizacji projektów badawczych zaowocowało przygotowaniem dla klienta ankiety, dzięki której respondenci bardzo chętnie dzielili się swoimi opiniami i uwagami związanymi w zakupem auta. Grupa PDG pozyskała cenne dane związane z preferencjami i oczekiwaniami klientow. Istotnym elementem były informacje marketingowe dotyczące świadomości marki Grupy PGD.
Call Center Poland współpracuje z Grupą PGD od 2001 roku. Wprowadzony przez grupę kodeks etyczny i wartości, jakimi się kieruje znajduje swoje odzwierciedlenie w działaniach na rzecz klientów. Call Center Poland – poprzez akcje do różnych grup docelowych wspiera Grupę PGD w budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Działania konsultantów obejmują zarówno generowanie leadow sprzedażowych (zapraszanie do salonów osób zainteresowanych wymianą samochodu), jak i zbieranie opinii i uwag, które stanowią podstawę nieustannych usprawnień obsługi.
Dzięki pro klienckim zachowaniom Grupa PGD to pierwsza i największa polska grupa dealerska; jest niekwestionowanym liderem TOP 50 polskich dealerów i najwyżej sklasyfikowanym polskim dealerem na europejskiej liście AutBiz.