XLScheduler i Alfavox ekspertami na Customer Contact Management Summit 2013

Alfavox weźmie udział w konferencji Customer Contact Management Summit 2013, na której wystąpi razem ze swoim partnerem – firmą XLScheduler, producentem zaawansowanego systemu zarządzania personelem. Przedstawiciele obu firm opowiedzą o innowacyjnych rozwiązaniach w call center[1], budowanych w oparciu o platformę alfa Video Contact Center[2] z wykorzystaniem WFM[4] XLScheduler.

– Będziemy mówić o rozwiązaniu kompletnym, pozwalającym zapewnić odpowiednią jakość obsługi i – co ważne – dającym możliwość śledzenia i kontrolowania wewnętrznych kosztów w CC – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Z XLScheduler współpracujemy już od prawie czterech lat, oferując rozwiązania tej szwedzkiej firmy naszym klientom, a także prowadząc niezbędne szkolenia w zakresie korzystania z produktu.

Alfavox proponuje wdrożenie rozwiązania XLScheduler WFM przy okazji wdrożeń swoich systemów z rodziny alfa oraz jako uzupełnienie funkcjonalne aktualnie wykorzystywanych systemów innych dostawców.

– XLScheduler WFM to bardzo dobry produkt dostosowany do polskich norm i prawa pracy, który skutecznie wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie, dzięki czemu doskonale współgra z systemami wspierającymi działalność call center. Dzięki narzędziu WFM jesteśmy w stanie optymalizować pracę call center, ze szczególnym naciskiem na kwestię kosztów, pełne wykorzystanie umiejętności agentów przy założonym poziomie obsługi (Service Level[3]) oraz precyzyjne rozliczanie czasu pracy – tłumaczy Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Na konferencji partnerzy pokażą, jak XLScheduler może pomóc contact centers w zaplanowaniu obsady i spełnieniu wymaganych założeń jakościowych, wprowadzając dodatkowo wiele innych udogodnień.

Customer Contact Management Summit 2013 odbędzie się w dniach 17-18 kwietnia w Warszawie. Jest to jedyne forum praktyków w Polsce, podczas którego kompleksowo omawiana jest efektywność oraz możliwości optymalizacji wszystkich kanałów kontaktu z klientem. W tym roku hasłem wydarzenia będzie „Jeden klient – wiele kanałów. Koalicja na rzecz integracji”.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. Service Level. Zobacz SL. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
4. WFM. Inaczej Workforce Managment – zestaw czynności potrzebnych do opracowania planu zatrudnienia i grafików pracy. WFM to także narzędzie…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *