Polski Dronn będzie weryfikował dzwoniących klientów banków

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

System Agent Dronn stworzony przez krakowską spółkę Piros i inżynierów AGH będzie wspierał pracę nowoczesnych contact center[1] i służb mundurowych.

Zaimplementowanie w systemie technologie biometrii głosowej, rozwiązania analizy i syntezy mowy oraz przetwarzania języka naturalnego pozwalają na stworzenie efektywnego contact center. System ma możliwość uczenia się, a prowadzone rozmowy to naturalny dialog. Co więcej Agent Dronn sam podejmuje decyzję o kontynuacji rozmowy lub np. przełączeniu jej do konsultanta.

Dronn rozpoznaje także głos, dzięki czemu może być wykorzystywany do identyfikacji głosowej klientów banków.

– Biometria jest bardzo dynamicznie rozwijającą się dziedziną, pozwalającą na szybką i wygodną autoryzację dostępu i określanie tożsamości. Biometria głosowa jest jej specyficznym przypadkiem, który pozwala na zdalną – za pomocą linii teleinformatycznej – kontrolę dostępu o wysokim współczynniku bezpieczeństwa. Jest to technologia, która dopiero zaczyna zdobywać rynki europejskie. Przestaje ona być również tylko domeną wojska i służb mundurowych i coraz częściej znajduje również zastosowanie w innych branżach – mówi dla magazynu Computerworld Polska, dr inż. Jakub Gałka z Katedry Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *