Connect with us

Polski Dronn będzie weryfikował dzwoniących klientów banków

AUTOMATYZACJA

Polski Dronn będzie weryfikował dzwoniących klientów banków

System Agent Dronn stworzony przez krakowską spółkę Piros i inżynierów AGH będzie wspierał pracę nowoczesnych contact center i służb mundurowych.

Zaimplementowanie w systemie technologie biometrii głosowej, rozwiązania analizy i syntezy mowy oraz przetwarzania języka naturalnego pozwalają na stworzenie efektywnego contact center. System ma możliwość uczenia się, a prowadzone rozmowy to naturalny dialog. Co więcej Agent Dronn sam podejmuje decyzję o kontynuacji rozmowy lub np. przełączeniu jej do konsultanta.

Dronn rozpoznaje także głos, dzięki czemu może być wykorzystywany do identyfikacji głosowej klientów banków.

– Biometria jest bardzo dynamicznie rozwijającą się dziedziną, pozwalającą na szybką i wygodną autoryzację dostępu i określanie tożsamości. Biometria głosowa jest jej specyficznym przypadkiem, który pozwala na zdalną – za pomocą linii teleinformatycznej – kontrolę dostępu o wysokim współczynniku bezpieczeństwa. Jest to technologia, która dopiero zaczyna zdobywać rynki europejskie. Przestaje ona być również tylko domeną wojska i służb mundurowych i coraz częściej znajduje również zastosowanie w innych branżach – mówi dla magazynu Computerworld Polska, dr inż. Jakub Gałka z Katedry Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE