Telmon uczestniczy w Akademickich Targach Pracy w Łodzi

Już 9 kwietnia 2013 roku w Łodzi odbędą się Akademickie Targi Pracy, w których aktywny udział weźmie Telmon. Firma podczas targów zaprezentuje swoją ofertę rekrutacyjną oraz przybliży zwiedzającym specyfikę pracy w call center[1].

– Chcemy zaprezentować się na Akademickich Targach Pracy, ponieważ mamy szeroką ofertę zatrudnienia dla młodych i aktywnych ludzi, czyli tych, którzy odwiedzają te targi – mówi Monika Stępień, kierownik ds. kadr i administracyjnych. – Jest to dla nas doskonała okazja do poznania oczekiwań i postaw studentów oraz absolwentów z regionu Łodzi oraz do wyjaśnienia młodym, że praca w call center daje wiele możliwości, m.in. pozwala godzić obowiązki zawodowe z nauką.

Telmon otworzył niedawno drugi oddział firmy w Toruniu, cały czas jednak poszukuje pracowników do swojego biura w Łodzi.

– Potrzeby są duże – chcemy zatrudnić od zaraz około 30 osób – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon. – Naszym celem jest również wypromowanie firmy i pozyskanie nowej bazy CV.

A jakich pracowników szuka firma? Telmon do realizowanych kampanii poszukuje zarówno pracowników z doświadczeniem w branży, jak i tych, którzy jeszcze nigdy nie pracowali w call center.

– Według naszych badań telemarketer powinien być osobą bardzo ekstrawertyczną, energiczną, z pozytywnym nastawieniem do życia, otwartością nie tylko na ludzi, ale też na nowe sytuacje. W call center najlepiej sprawdzą się serdeczni optymiści, żądni wrażeń i ciągle świeżych bodźców – mówi Bartosz Kawka, trener w Telmon.

Specjalizacją Telmon są kampanie sprzedażowo-marketingowe, umawianie spotkań handlowych, przeprowadzanie ankiet, badań satysfakcji zadowolenia klienta oraz infolinie, skierowane do precyzyjnie określonych grup docelowych (klienci indywidualni oraz małe i średnie przedsiębiorstwa). Firma zatrudnia obecnie 270 pracowników, w tym 240 konsultantów.

Targi odbędą się 9 kwietnia w godzinach 9.00-17.00 w nowej hali Centrum Konferencyjno-Wystawienniczego MTŁ, mieszczącej się przy Al. Politechniki 4 w Łodzi.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *