Nasz patronat: Narzędzia informatyczne w zarządzaniu wiedzą

W dzisiejszym “zabieganym” świecie, gdzie czas to pieniądz, bardzo ważna jest optymalizacja czasu i takie jego wykorzystywanie, aby było jak najbardziej efektywne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W tym celu ważne jest takie zarządzanie pracownikami, aby zwiększało ich efektywność, a co za tym idzie oszczędzało czas. Dlatego też tak ważne są systemy zarządzania wiedzą, które pozwolą tworzyć nową i upowszechniać już istniejącą wiedzą dostępną w instytucjach i przedsiębiorstwach. Takie rozwiązania zwiększą ich efektywność i podniosą konkurencyjność na wymagającym rynku.

Swoje rozwiązania przedstawą min. firmy: Zeto Opole, Heston, Itelix Investment.

Wykłady poprowadzą min.:

  • dr Marek Wąsowicz, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, “Narzędzia wspomagające pracę grupową”
  • Łukasz Sowiński, Kierownik Działu Szkoleń, Real,-, “E-learning w praktyce”

Data i miejsce:
10 kwietnia 2013r., Wrocław
UWAGA: bezpłatna konferencja

Proponowane zagadnienia tematyczne:

  • Narzędzia wspomagające pracę grupową, narzędzia komunikacyjne
  • Systemy obiegu i zarządzania dokumentami
  • Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
  • Bazy wiedzy, hurtownie danych
  • Narzędzia nauczania zdalnego (e-learning)
  • Portale korporacyjne, intranet, ekstranet
  • Systemy do zarządzania bezpieczeństwem
  • Integracja systemowa i bezpieczeństwo w zarządzaniu wiedzą

Konferencję kierujemy do:

  • Kadry kierowniczej przedsiębiorstw i instytucji, Członków zarządu;
  • Osób decydujących o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa;
  • Kadry odpowiedzialnej za optymalizowanie procesów biznesowych
  • Kadrę zarządzającą działów: HR, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki;
  • Osób odpowiedzialnych za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą;
  • Osób decydujących o doborze rozwiązań i technologii;
  • Osób odpowiedzialnych za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych odbiorców.
Wystarczy się zarejestrować.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (do Zarządzania Wiedzą) – opłata za osobę wynosi 1000 zł +23%VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt do organizatora:
Katarzyna Rudzka
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. 721 729 297
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. katarzyna.rudzka@multitrain.pl

Patronem medialny konferencji jest serwis callcenternews.pl

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *