Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Call Center Tools – zmiany w akcjonariacie i grupie klientów

Call Center[1] Tools S.A. nie przestaje zaskakiwać. Po pozyskaniu w tym kwartale, jako swoich klientów, Banku Zachodniego WBK i Mennicy Polskiej dostawca rozwiązań technologicznych dla firm call center pochwalił się zawarciem kolejnego kontraktu, z Delta Contact Sp. z o.o. W samej spółce, nastąpiły także zauważalne zmiany w akcjonariacie.

Do grona klientów spółki dołączyła Delta Contact Sp. z o.o. działająca na krajowym rynku od 8 lat i świadcząca usługi aktualnie poprzez dwie lokalizacje oraz za pośrednictwem 300 stanowisk. Spółka wykorzysta rozwiązania dostarczane przez Call Center Tools (CCTools) a zwłaszcza platformę ZIP w pełnym zakresie świadczonych przez siebie usług. Na dzień dzisiejszy, spółki przyjęły dwuletnią perspektywę współpracy z możliwością jej przedłużenia.

Oferta Call Center Tools okazała się przemyślanym i atrakcyjnym rozwiązaniem dla naszej organizacji. Dzięki wykorzystaniu platformy ZIP stajemy się bardziej konkurencyjni. W połączeniu z naszymi unikalnymi kompetencjami i bogatym doświadczeniem nowa technologia uczyni naszą ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną. Wierzymy, że największymi beneficjentami współpracy obu firm będą klienci Delta Contact – komentuje Michał Pietraszko, New Business Development Manager w Delta Contact.

Delta Contact specjalizuje się w realizacji działań skierowanych do klientów władających językami niemieckim i angielskim. Realizowane projekty obejmują takie obszary biznesowe jak: obsługa i utrzymanie Klienta, sprzedaż i pozyskanie Klienta, badania rynku, windykacja należności czy wsparcie procesów biznesowych. Stosowane modele rozliczenia opierają się zarówno na stawkach minutowych czy godzinowych jak również rozliczeniu za efekt prowadzonych działań. Delta Contact wykorzysta rozwiązania dostarczane przez Call Center Tools, z platformą ZIP na czele, w pełnym zakresie świadczonych przez siebie usług. Współpraca z CC Tools powinna w sposób szczególny wpłynąć na wzrost efektywności w obszarze windykacji oraz pozyskiwania nowych klientów.

Dobra passa notowanego na rynku NewConnect CC Tools znajduje swoje odzwierciedlenie we wzroście zainteresowania Spółką ze strony giełdowych inwestorów. Zgodnie z raportami giełdowymi w akcjonariacie CCTools ujawnił się nowy akcjonariusz, cypryjski fundusz inwestycyjny Chance2Play Ltd i to od razu z pakietem blisko 10% akcji. Moment prawdopodobnie nie jest przypadkowy. Jeszcze rok temu można było podchodzić do CCTools jako do start-up’u w który inwestowano spekulacyjnie i akceptując bardzo wysokie ryzyko. Dziś Call Center Tools jest stabilnym biznesem z doskonałym portfolio klientów i bardzo obiecującymi perspektywami. Mimo, że zgodnie z zapowiedziami Zarządu Spółki pierwsze miesiące 2013 r. przyniosą chwilowy spadek rentowności dla inwestorów średnio i długoterminowych to dobry moment na rozpoczęcie inwestycji i ograniczenie ryzyka.

Od kilku miesięcy kurs akcji CCTools się konsoliduje i pozostaje na w miarę stabilnym poziomie w granicach 70-80 gr. Rynek prawdopodobnie jeszcze nie zdyskontował nowych kontraktów lub oczekuje ich bardziej namacalnych efektów w postaci dalszej poprawy wyników finansowych. Wzrostowi wyceny Spółki powinno sprzyjać ograniczenie podaży akcji na rynku, związane z podpisanym przez największych akcjonariuszy Spółki zobowiązaniem do niesprzedawania akcji CCTools przez co najmniej kolejne 12 miesięcy – komentuje Anna Czajka, członek zarządu spółki.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
1 komentarz
  1. nie rozumiem, skoro ‘Delta Contact specjalizuje się w realizacji działań skierowanych do klientów władających językami niemieckim i angielskim. ” to po co im ZIP.
    kto mi wyjaśni??

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy