Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Microstrategy rezygnuje z oprogramowania dla CC

Firma Microstrategy poinformowała o sprzedaniu firmie Genesys wyspecjalizowanej w rozwoju oprogramowania dla działów call center[1] spółki Angel. Tym samym Microstrategy skoncentruje się na rozwoju oprogramowania Business Intelligence.

Spółka Angel oferowała swoje narzędzia w modelu usługowym, dedykowane głównie do bankowości i służby zdrowia. W swoim portfolio firma miała również narzędzia wspomagające procesy samoobsługowe w call center.
Warta 110 mln USD transakcja ma być sfinalizowana jeszcze w tym miesiącu. A zakup spółki przez Genesys pozwoli tej ostatniej rozszerzyć swoją ofertę i stworzyć kompleksowe rozwiązania wspierające samoobsługę klientów.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy