Microstrategy rezygnuje z oprogramowania dla CC

Firma Microstrategy poinformowała o sprzedaniu firmie Genesys wyspecjalizowanej w rozwoju oprogramowania dla działów call center[1] spółki Angel. Tym samym Microstrategy skoncentruje się na rozwoju oprogramowania Business Intelligence.

Spółka Angel oferowała swoje narzędzia w modelu usługowym, dedykowane głównie do bankowości i służby zdrowia. W swoim portfolio firma miała również narzędzia wspomagające procesy samoobsługowe w call center.
Warta 110 mln USD transakcja ma być sfinalizowana jeszcze w tym miesiącu. A zakup spółki przez Genesys pozwoli tej ostatniej rozszerzyć swoją ofertę i stworzyć kompleksowe rozwiązania wspierające samoobsługę klientów.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *