Berlińska premiera strategii Holicon

Nowa oferta i nowe oblicze – to efekt ostatnich działań Holicon, jednego z liderów polskiego rynku call/contact center[1]. Premiera odświeżonej strategii obsługi klienta, a także nowoczesnego logo i identyfikacji wizualnej firmy miała miejsce na berlińskim Call Center[2] World, zaliczanym do najważniejszych światowych spotkań branży obsługi klienta. Pod koniec lutego ruszyła także nowa strona internetowa firmy, dostosowana do zmodyfikowanej oferty.

Na stoiskach 250 firm z całego świata, wystawiających się na CCW w dn. 25-28 lutego br., dominowały rozwiązania skierowane na kompleksową obsługę partnera outsourcingowego. Nowa strategia Holicon stanowi odpowiedź na wzrost oczekiwań klientów biznesowych, obserwowany na całym świecie, w tym w Polsce. Według przedstawicieli firmy, obecnych na Targach, nowa identyfikacja wizualna firmy i jej hasło „One structure. Multiple ways of communication” spotkały się z pozytywnym odzewem gości wydarzenia i innych wystawców.

– Firma stawia nacisk na cztery kluczowe obszary, w których wspieramy naszych partnerów: rozwiązania IT dla call/contact center, kompleksową obsługę linii sprzedażowych, wsparcie w zakresie komunikacji firm z konsumentami (B2C[3]), a także spersonalizowane rozwiązania marketingowe – tłumaczy Krzysztof Chyliński, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Departamentu Technologii w Holicon.

Przedstawiona przez firmę strategia znajduje odzwierciedlenie w zaprezentowanym podczas targów w Berlinie logo, na które składają się cztery kolorowe, połączone ze sobą elementy, wzajemnie się pokrywające i tworzące wspólnie zwartą całość. Każda z barw (niebieska, fioletowa, zielona i żółta) symbolizuje jeden z obszarów działalności firmy. Firma przedstawiła także nową stronę internetową, dostosowaną do zmian w strategii.

– Relacje współczesnych przedsiębiorstw z ich klientami kształtowane są przez zewnętrznych dostawców usług customer service, uwzględniających w swojej ofercie liczne formy wsparcia i wykorzystanie różnorodnych kanałów kontaktu. To zróżnicowanie, na które mamy receptę, ma symbolizować nowe logo firmy – mówi Chyliński. I dodaje: – Aby komunikacja firmy z klientami i otoczeniem biznesowym była skuteczna, musi ona dysponować zintegrowaną, tworzącą zwartą całość strategią kontaktu. Holicon oferuje zarówno wsparcie IT, w zakresie sprzedaży, usług informacyjnych i help-desk, jak i analizy rynku klienta czy usługi zarządzania jego bazami danych.

Zmiany w jednym z największych polskich C/CC to efekt dynamicznych działań, podejmowanych od czasu wykupu menedżerskiego Holicon, dokonanego we wrześniu ub.r. przez menedżerów poznańskiego contact center: Marcina Pankau i Krzysztofa Chylińskiego. Wykupili oni wszystkie akcje firmy od LMB Capital i BZ WBK. Była to jedna z najważniejszych ubiegłorocznych transakcji na polskim rynku obsługi klienta.

– Rynek usług dla biznesu w Polsce rośnie, ale stawia przed firmami BPO coraz większe wymagania odnośnie jakości, kompleksowości oraz efektywności kosztowej i operacyjnej usług. Taka sytuacja w branży skłoniła nas do wprowadzenia specjalistycznego modelu zarządzania, opartego na technicznej wiedzy i doświadczeniu nabytym bezpośrednio w branży outsourcingowej i firmach telekomunikacyjnych – podsumowuje Marcin Pankau, prezes Holicon.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. B2C. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami a osobami fizycznymi. Wymiana występuję od firmy do osoby fizycznej. Total…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *