Krakowskie call center[1] Teleinvention zmieniło swoje logo. Wkrótce przebudowana zostanie także strona internetowa. “Jest to pierwszy krok odświeżenia wizerunku Spółki Teleinvention. Nowoczesność i czytelny przekaz tego projektu pozwolą na zbudowanie spójnej i wyrazistej identyfikacji wizualnej firmy.” czytamy w komunikacje prasowym spółki.
– Nowe logo TeleInvention powstało w celu odświeżenia wizerunku firmy i dostosowania jej identyfikacji wizualnej do potrzeb nowoczesnej komunikacji. Tworząc je chcieliśmy wyrazić dynamikę firmy, ukierunkowanie na Klienta i elastyczność w podejściu do projektów – mówi Katarzyna Mędziak, dyrektor ds. operacyjnych Teleinvention. – Równocześnie pozostawiliśmy element kolorystyki z poprzedniego logo, aby pokazać kontynuację naszych działań i nabyte do tej pory doświadczenie. Ta kreacja jest pierwszym krokiem w przygotowaniu nowego corporate identity, w ramach którego tworzymy również nową stronę internetową, oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Jestem przekonana, że nasz logotyp przypadnie do gustu zarówno naszym Klientom jak i pracownikom i pozwoli im się jeszcze mocniej zidentyfikować z celami i działaniami TeleInvention. Nasze logo już firmuje nowe projekty, które ruszają pod szyldem TeleInvention – dodała Katarzyna Mędziak – Dyrektor ds. operacyjnych w Teleinvention Sp. z o.o.
Stare logo firmy:
Trochę źle zaprojektowano te nowe logo. Napis powinien być obok, a nie pod emblematem. 🙁 Kolory ok – bo to uniwersalny zestaw barw.
Na pewno lepsze niż stare pod względem funkcjonalnym. Kształt zbliżony do kwadratu/koła pozwala na lepszą ekspozycję w mediach/ materiałach promocyjnych. Firma nie ma dużej rozpoznawalności (brand awareness) na rynku, więc wpisanie frazy contact center w logotyp na pewno jest dobrym posunięciem. Tak więc zmiana na plus, w przeciwieństwie do nowej wizualizacji Holicon, która jestem bardzo rozczarowana. Zeby nie hejtować, spróbuję ją ocenić, co mi sie nie podoba, ale teraz nie mam czasu :(((