Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Call Center Tools dla Mennicy Polskiej

Spółka Call Center[1] Tools S.A. (CCT) podpisała umowę z Mennicą Polską. CTT[2] dostarczy mennicy rozwiązania dotyczące telesprzedaży- kolejnego dla giełdowej spółki kanału sprzedaży złota inwestycyjnego.

Rozwiązania CCT są również wykorzystywane przez działy windykacji banków czy firm zarządzających portfelami wierzytelności. CCT podkreśla, że stosowana technologia pozwala zwiększyć odbieralność połączeń o kilkadziesiąt procent.

Notowana na NewConnect spółka w tym roku podpisała jeszcze umowę z BZ WBK a w ubiegłym pozyskała takich klientów jak Raiffeisen Bank Polska, giełdowy Best oraz EOS KSI – jedna z największych w Polsce firm windykacyjnych. Klientami są też Provident i Żagiel.

W 2012 roku CCT wypracowała 8,32 mln zł przychodów – czyli o 150 proc. więcej niż rok wcześniej i o jedną trzecią ponad prognozę. Zysk netto wzrósł o ponad 280 proc., do 0,3 mln zł (zgodnie z prognozą). Zarząd zakłada znaczny wzrost rentowności jeszcze w tym roku.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. CTT. (inaczej web click-to-talk) narzędzie umożliwiające klientom łatwe i szybkie połączenie się z przedstawicielem firmy za pomocą kliknięcia na…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Krakowski CallPage został przejęty przez SaaS Labs

SaaS Labs – amerykańsko-indyjski startup tworzący platformy komunikacyjne w chmurze, wspierany przez Base10, Eight Roads Ventures i Sequoia zainwestował w krakowski CallPage nabywając 100% udziałów. Tym samym znany polski startup będzie kontynuował ekspansję zagraniczną i budował pozycję globalnego lidera rozwiązań Callback Automation pod skrzydłami międzynarodowego partnera.