Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

"Kod Sukcesu 2013" tygodnika Wprost dla Call Center Poland

Call Center[1] Poland, wiodąca firma usług call center, została wyróżniona przyznawaną po raz pierwszy przez tygodnik Wprost nagrodą „Kod Sukcesu 2013”. Spółka została rekomendowana do nagrody przez Instytut Biznesu.

Kody Sukcesu” przyznawane są za niekonwencjonalne działania na polskim rynku oraz za odwagę funkcjonowania i umiejętność podejmowania trudnych wyzwań. Organizatorzy postanowili uhonorować menedżerów i firmy, które nie boją się podejmowania ryzyka i szukają ciekawych, nieoczywistych sposobów na rozwijanie swoich działalności.

Call Center Poland należy właśnie do takich firm. Od 17 lat jest prekursorem wielu rozwiązań wykorzystujących narzędzia call center i liderem w swojej branży. To właśnie w CCP po raz pierwszy na polskim rynku zintegrowano w call center telefon z Internetem, wprowadzono centralną bazę̨ danych i zapis historii kontaktów z klientem, stworzono dedykowane działy do obsługi różnych branż. Call Center Poland jako pierwsza rozpoczęła świadczenie usług w obcych językach, była pierwszą na rynku firmą typu direct sprzedającą przez telefon różne ubezpieczenia. Szczyci się posiadaniem największej na rynku liczby klientów i zrealizowanych projektów.

Uroczystość wręczania nagród „Kod Sukcesu” została poprzedzona debatą, w czasie której uczestnicy dyskusji zastanawiali się, jak osiągnąć sukces w biznesie. W debacie wziął udział Michał Karzel, doświadczony menedżer, Członek Zarządu Call Center Poland, który wyjaśniał: – „Dla mnie najważniejsze są wizja, plan działania i konsekwencja – wiedza i doświadczenie to narzędzia. Dzięki analizie i wyciąganiu wniosków z wcześniejszych doświadczeń budujemy wiedzę, którą możemy przekazać naszym następcom, żeby nie zaczynali procesu od zera. Dlatego dla mnie wiedza jest pochodną doświadczenia.” – tłumaczył Michał Karzel. – „Wiedza bez doświadczenia praktycznego może okazać się niewystarczająca. Z kolei zdobywanie doświadczenia bez znajomości rzeczy podnosi ryzyko nie odniesienia sukcesu lub wydłuża czas i zwiększa koszty.”

Oprócz Call Center Poland SA tygodnik „Wprost” wyróżnił także Bank Pocztowy, Link 4 oraz Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej. „Kod sukcesu” odebrali również Stanisława Missala – twórczyni sukcesu firmy Perfumeria Quality, Magdalena Jethon – twórczyni sukcesu Programu III Polskiego Radia, oraz Stanisław Marchewka – twórca sukcesu firmy Marchewka.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy