Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

PGE Obrót uruchamia call center

Spółka PGE Obrót uruchamia call center[1]. Na razie mogą z niego korzystać tylko odbiorcy z woj. podlaskiego. Klienci z pozostałych województw, będą sukcesywnie włączani do systemu do końca 2013 r. Do tej pory z usług infolinii korzystali jedynie odbiorcy z woj. łódzkiego.

– Obecne rozwiązania obsługi telefonicznej okazały się niewystarczające. Dlatego zmieniamy się dla klienta. Nowy system sprawi, że do call center będzie można się w sposób łatwy i szybki dodzwonić z każdego miejsca w kraju – mówi Alicja Rutkowska, wiceprezes zarządu PGE Obrót.

Obsada konsultantów ma zostać dostosowana do liczby klientów oczekujących na danej linii. Monitoring pozwoli na rejestrację numeru telefonu osoby, która starała się skontaktować, aby móc do niej oddzwonić.

– Wdrożenie tego systemu traktujemy jako projekt priorytetowy. Dotąd klienci z naszego rynku historycznego, czyli obszaru, na którym spółka dostarcza energię elektryczną dla gospodarstw domowych, zasięgali informacji głównie w Biurach Obsługi Klienta. Teraz będą mieć dodatkowy, alternatywny kanał kontaktu, czyli call center – mówi Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.

Klienci poprzez połączenie z call center będą mogli m.in. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami.

Od 18 lutego br. z call center będą mogli skorzystać klienci spółki z woj. podlaskiego. Do końca roku sukcesywnie dołączą do nich klienci z województw mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego.

PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy