Telmon rozszerza zakres działań Działu Monitoringu i Jakości Rozmów

Dział Monitoringu i Jakości Rozmów istnieje w Telmon od października 2012 roku. Nowa komórka organizacyjna rozpoczęła swoje działania od bieżących odsłuchów przeprowadzanych rozmów i kontroli profesjonalizmu rozmów, dziś poświęca również dużo uwagi indywidualnej pracy z konsultantami oraz szkoleniom nowych pracowników.

– Dążąc do świadczenia usług najwyższej jakości, wiemy, że lepiej zapobiegać błędom, niż potem je naprawiać. Dlatego staramy się na bieżąco pracować z konsultantami, informować o obowiązujących procedurach i zmianach – mówi Aneta Malinowska, pracownik Działu Monitoringu i Jakości Rozmów.

Dział kontrolujący jakość rozmów to już nie tylko wychwytywanie błędów, ale coraz częściej także weryfikowanie umiejętności – również sprzedażowych – konsultantów Telmon. Informacje dostarczane przez tę komórkę wykorzystywane są zarówno w dziale szkoleń, jak i całym pionie operacyjnym. Jest to narzędzie weryfikacji negatywnych oraz pozytywnych działań pojawiających się w prowadzonych przez Telmon kampaniach telemarketingowych.

– Coraz większą cześć naszej codziennej pracy stanowią coachingi indywidualne mające na celu ciągłe zwiększanie świadomości naszych konsultantów co do tego, jak ważną rolę w naszej firmie odgrywa jakość oraz profesjonalizm wykonywanych rozmów z klientami – opowiada Marta Fijałkowska.

Praca działu przynosi wymierne korzyści firmie oraz jej klientom. W Telmon dzięki analizom i obserwacjom pracowników działu udało się wprowadzić wiele nowych zasad oraz wytycznych, które już znacząco poprawiły jakość rozmów konsultantów. Na tym firma nie poprzestaje.

– Cały czas podejmujemy dodatkowe działania mające na celu zwiększenie przede wszystkim satysfakcji klienta z jakości przeprowadzanych rozmów z naszymi konsultantami. Nasi klienci i dostawcy baz też zauważyli pozytywne zmiany wynikające z szybkiego reagowania na każdy, nawet najmniejszy błąd konsultanta – tłumaczy Bartosz Kawka, trener w Telmon.

Już niebawem dział powiększy się o nową osobę, która wesprze kontrolę jakości rozrastającego się projektu platformy n. Firma planuje także wzmocnić znaczenie liderek we wspomaganiu pracy supervisorów.

3 comments
  1. hmmmm, ale czy tego nie robią na co dzień wszystkie call centers? przecież monitoring, coaching, podnoszenie jakości, motywacja, to nieodłączne elementy każdego procesu w każdym call center. Co to jest takiego “sopfisticated?”

    1. zapewne robią, przynajmniej powinny bo jak słusznie Pani zauważyła elementy te wpisane są w specyfikę działania firm z tej branży. Nie mniej jednak rzadko można spotkać artykuły dotyczące rzeczy oczywistych, może tak oczywistych, że pisanie o nich zaskakuje, zwracając uwagę potencjalnych Kontrahentów. Dlaczego nie napisać o tym co istnieje, ubrać w proces i świadomie zbudować na tym dobry PR w szczególności lobbing ? Przecież szeroko pojęta jakość w aktualnym czasie jest najbardziej “chodliwym” obszarem.

      1. Szkoda tylko, że ta jakość, zwłaszcza jeżeli chodzi o zaplecze technologiczne outsourcera, systemy telekomunikacyjne z jakich korzysta itp często jest tylko ubrana w ładny marketing, a w środku jest bardzo słabo…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *