Comtrust zintegrował Jacada z SAP

Właśnie została zakończona pierwsza na świecie integracja contact center[1] SAP BCM z Jacada Mobile Agent. Firma Comtrust– odpowiedzialna za ten proces, dostosowała system SAP pod kątem mobilnego IVR[3]. Już wkrótce efekt prac konsultantów z Polski i Niemiec zostanie zaprezentowany na międzynarodowych targach Call Center[2] World w Berlinie, które odbędą się w dniach 26-28 lutego 2013 roku.

W ramach nawiązanego pod koniec ubiegłego roku partnerstwa polska firma Comtrust i amerykańska spółka Jacada wspólnie oferują innowacyjne rozwiązania dla call center – Jacada Mobile Agent i Jacada Unified Agent Desktop. Dotychczas na polskim rynku Comtrust specjalizował się w rozwiązaniach SAP dedykowanych obsłudze klienta i jest autorem wielu udanych wdrożeń i integracji systemów. Partnerstwo z Jacadą było naturalnym krokiem do integracji Jacada Mobile Agent z systemem contact center SAP BCM. Dzięki temu rozwiązaniu przyszli klienci otrzymują proste i szybkie w użyciu narzędzie – mobilny IVR, który pozwali tworzyć bogate w funkcjonalności aplikacje self-service. Integracja obu systemów pozwoli w bardzo prosty sposób na kontakt z infolinią za pomocą ekranu dotykowego. Przeniesienie części zadań i kontaktów na możliwość samoobsługi przez klientów pozwoli na odciążenie infolinii, skrócenie czas obsługi (AHT[4]) i jednocześnie podnosi satysfakcję klienta. Jednym słowem – integracja pozwoli na szereg oszczędności przy jednoczesnym podwyższeniu poziomu obsługi.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
4. AHT. (inaczej average handling time) czas, przez jaki agent jest zajęty na połączeniu przychodzącym. Total 0 Shares Share 0…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *