Właśnie została zakończona pierwsza na świecie integracja contact center[1] SAP BCM z Jacada Mobile Agent. Firma Comtrust– odpowiedzialna za ten proces, dostosowała system SAP pod kątem mobilnego IVR[3]. Już wkrótce efekt prac konsultantów z Polski i Niemiec zostanie zaprezentowany na międzynarodowych targach Call Center[2] World w Berlinie, które odbędą się w dniach 26-28 lutego 2013 roku.
W ramach nawiązanego pod koniec ubiegłego roku partnerstwa polska firma Comtrust i amerykańska spółka Jacada wspólnie oferują innowacyjne rozwiązania dla call center – Jacada Mobile Agent i Jacada Unified Agent Desktop. Dotychczas na polskim rynku Comtrust specjalizował się w rozwiązaniach SAP dedykowanych obsłudze klienta i jest autorem wielu udanych wdrożeń i integracji systemów. Partnerstwo z Jacadą było naturalnym krokiem do integracji Jacada Mobile Agent z systemem contact center SAP BCM. Dzięki temu rozwiązaniu przyszli klienci otrzymują proste i szybkie w użyciu narzędzie – mobilny IVR, który pozwali tworzyć bogate w funkcjonalności aplikacje self-service. Integracja obu systemów pozwoli w bardzo prosty sposób na kontakt z infolinią za pomocą ekranu dotykowego. Przeniesienie części zadań i kontaktów na możliwość samoobsługi przez klientów pozwoli na odciążenie infolinii, skrócenie czas obsługi (AHT[4]) i jednocześnie podnosi satysfakcję klienta. Jednym słowem – integracja pozwoli na szereg oszczędności przy jednoczesnym podwyższeniu poziomu obsługi.