O 6 nowych języków (włoski, francuski, niemiecki, bułgarski, chorwacki, hiszpański,) powiększył się zakres współpracy DataContact z liniami lotniczymi Wizzair. Dotychczas obsługa obejmowała 4 języki (polski, czeski, angielski i litewski) w modelu świadczenia usług 24/7[1]/365.
Grupa DataContact (GDC) współpracuje z Wizzair do 2004 roku. Stopniowo zakres współpracy jest rozszerzany. Obecnie obejmuje on obsługę infolinii rezerwacyjno-informacyjnej, infolinii assistance przeznaczonej dla pasażerów lotów skasowanych i odwołanych, obsługę reklamacji oraz działania informacyjne w ruchu wychodzącym skierowane do pasażerów lotów skasowanych. W kontaktach B2B[2] Grupa DataContact odpowiedzialna jest za obsługę biur podróży.
Projekt jest prowadzony w modelu co-sourcingu, co oznacza połączenie zasobów klienta i zleceniobiorcy. Całość nadzoruje przedstawiciel klienta, a wspomagają go delegowane z Wizzair osoby odpowiedzialne za skuteczne działanie infolinii (Customer Relation Representative i Aiport Sales Desk).