W 2012 roku Genesys osiągnął dwucyfrowy wzrost z ponad 610 milionami dolarów dochodu. Dzięki integracji produktów i usług oraz wykorzystaniu rozwiązań działających w chmurze, firma zwiększyła penetrację rynku rozwiązań dla centrów obsługi klienta w przedsiębiorstwach średniej wielkości.
W pierwszym roku działalności jako niezależny podmiot, Genesys osiągnął dochód w wysokości ponad 610 milionów dolarów, co w porównaniu z 2011 rokiem oznacza dwucyfrowy wzrost. Rekordowe wyniki udało się osiągnąć dzięki rosnącemu zapotrzebowaniu firm i instytucji na aplikacje analityczne oraz rozwiązania contact center[1] oparte o SIP, jak również wspierające obsługę klienta w internecie, w tym poprzez media społecznościowe oraz urządzenia mobilne. Odnotowano również zwiększony popyt na rozwiązania obejmujące całe organizacje – integrujące pracowników pierwszego kontaktu (front office) z osobami oraz procesami w działach back-office.
– Zeszły rok był dla nas przełomowy, przede wszystkim ze względu na rozpoczęcie samodzielnej działalności. Wchodząc w 2013 rok, możemy pochwalić się mocniejszą pozycją rynkową, którą osiągnęliśmy dzięki takim rozwiązaniom, jak Genesys Mobile Engagement czy Web Engagement, którego premiera zaplanowana jest na pierwszy kwartał tego roku. Dysponujemy też coraz większą liczbą uproszczonych i łatwych w implementacji rozwiązań dla firm średniej wielkości – powiedział Paul Segre, prezes Genesys.