Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Cludo obniża stawki za połączenia na numery komórkowe

Cludo, operator telekomunikacyjny i dostawca systemu Contact Center[1] w chmurze, obniża stawki za połączenia do sieci komórkowych Orange, T-Mobile, Play oraz Plus do jednej stawki 0,195 zł netto/ minutę z naliczaniem sekundowym.

Platforma Cludo posiada bezpośredni operatorski styk z Netia SA, na którym łączone są połączenia wychodzące. Cludo nie korzysta z bramek GSM lub innych rozwiązań, które mogą wpłynąć na ASR, prezentację numeru lub jakość połączenia. Cludo posiada bazę ponad 14 000 dostępnych numerów w ramach własnej numeracji geograficznej w 15 strefach numeracyjnych: Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław.

Cludo oferuje również numeracje specjalne: 0800, 0801, numery premium.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Pandemia uwydatniła problemy z wykluczeniem cyfrowym

Narodowy Plan Szerokopasmowy zakłada, że do 2025 roku w całej Polsce będzie już powszechny dostęp do internetu o przepustowości co najmniej 100 Mb/s. Stopniowo likwidowane są białe plamy na mapie Polski. Mimo to – jak pokazuje raport Federacji Konsumentów – 4,5 mln Polaków nigdy nie korzystało z internetu.
Czytaj więcej

T-Mobile wzmacnia obsługę dla przedsiębiorców

T-Mobile Polska wprowadziła zmiany w strukturze pionu biznesowego, aby wzmocnić obsługę przedsiębiorców w kluczowych obszarach. Wydzielenie Działu obsługi klientów biznesowych, jako jednostki bezpośrednio raportującej do członka zarządu, zwiększy fokus na obsługę klienta i jej jakość.
Czytaj więcej

Jak i dlaczego warto mierzyć skuteczność kampanii SMS?

Wiem, że połowa pieniędzy przeznaczonych na reklamę, jest marnotrawiona, nie wiem tylko, która połowa – powiedział żyjący na przełomie XIX i XX John Wanamaker, założyciel jednej z pierwszych na świecie sieci handlowych. Na szczęście obecnie mamy do dyspozycji wiele różnych kryteriów, na podstawie których możemy oceniać skuteczność kampanii marketingowych, także jeśli chodzi o działania mobilne za pomocą komunikacji SMS.