Startuje 5. edycja konkursu Telemarketer Roku

Już po raz 5. odbędzie się konkurs na Telemarketera Roku organizowany przez Grupę Call Center[1] przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.

Jak w ubiegłym roku, zgłoszeni do konkursu konsultanci telefoniczni będą rywalizowali w sześciu kategoriach.

  1. Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  2. Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  3. Obsługa Klienta – rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi;
  4. Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu;
  5. Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności.
  6. Inne – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach

Organizator konkursu powołał Radę Programową i jury, w skład których weszli eksperci – praktycy branży call center.

Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym uczestnicy będą oceniani anonimowo tylko na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Jury ocenia merytorykę rozmów wg opracowanych prze siebie kryteriów. Drugi etap to rozmowy symulacyjne z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmowy indywidualne.

-„Co roku w konkursie bierze udział ponad 100 telemarketerów z całej Polski – powiedziała Katarzyna Swatowska, przewodnicząca Rady Programowej konkursu. – Jednak nadal zdarzają się firmy, które mają obiekcje dotyczące konkursu i zachowania poufności nadesłanych rozmów. Przypominam, że wszystkie przesyłane nagrania są szyfrowane, dane klientów, konsultantów i nazwy firm usunięte. Dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji mamy pełną kontrolę nad tym, który z członków jury przesłuchuje dane rozmowy. W konkursie co roku startują banki, firmy ubezpieczeniowe I telekomunikacyjne. Trudno o lepszą rekomendację”.

Po raz drugi w ramach konkursu będzie przyznawana Złota Słuchawka 2013, jest to nagroda za najlepszy projekt wspierający biznes przedsiębiorstwa i wykorzystujący telefon.

Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom Telemarketera Roku i Złotej Słuchawki odbędzie się podczas corocznej gali największego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow – spotkania, w którym uczestniczą przedstawiciele zwycięskich firm, ludzie związani ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.

Żeby przystąpić do konkursu, należy zapoznać się z regulaminem na stronie www.telemarketerroku.pl, pobrać stosowne formularze i wysłać zgłoszenie w Konkursie na „Telemarketer Roku„ do 19 kwietnia 2013 roku, a w konkursie „Złota Słuchawka” do 31 maja 2013 roku.

Rada Programowa:

  1. Katarzyna Swatowska, Szefowa Grupy Call Center SMB – przewodnicząca,
  2. Ewa Czarnecka, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Call Center Poland,
  3. Jacek Barankiewicz, Wiceprezes Zarządu SMB,
  4. Justyna Mikołajczak, Dyrektor ds. Telesprzedaży UPC Polska,
  5. Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu SMB.

Jury Konkursu:

  • Urszula Zarańska – Ekspert w Departamencie Rozwoju Organizacji Konfederacji Lewiatan, Customer Care & Sales Manager EFNI – przewodnicząca jury,
  • Rafał Brożyna – Właściciel BBP “Edukacja”/Trener /Coach /Konsultant,
  • Adam Pluciński – Kierownik Działu Szkoleń i Jakości Holicon
  • Barbara Chaber – Zarządzający Call Center Sygma Bank Polska
  • Daria Nawrat – Koordynator Trener Wewnętrzny Liberty
  • Dariusz Sawiński – Kierownik Wydziału Contact Center[2]
  • Kamila Krawczyk – Strawińska Dyrektor Zarządzający Europe Calling
  • Katarzyna Jedynak – Dyrektor Operacyjny 4Life Direct
  • Maciej Buś – Prezes Zarządu Instytut Zarządzania Contact Center
  • Magdalena Chojnacka – Trener kluczowych projektów sprzedażowych Call Center Poland,
  • Marzanna Grzechnik – Kierownik ds. Strategii Sprzedaży i Marketingu Bezpośredniego Bancassurance i Programy Partnerskie AXA Życie TU, AXA TUiR
  • Monika Wilczewska – Kierownik w Dziale Obslugi Klienta Polkomtel
  • Paulina Gucka – Manager ds. Jakości i Szkoleń Arvato Polska
  • Słownik
    1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
    2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
    Add a comment

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *