W ślad za Wrocławiem czy Warszawą rzeszowski magistrat planował już od połowy ubiegłego roku uruchomić miejskie call center[1]. Od teraz, zamiast błądzić po wydziałach Urzędu Miejskiego dzwoniący zostaną obsłużeni przez jednego konsultanta. Miejskie call center w Rzeszowie startuje z ponad miesięcznym opóźnieniem.
W sumie będzie ich pięciu. Każdy z nich jest po kilkumiesięcznym szkoleniu i zna sposób załatwiania większości spraw we wszystkich wydziałach urzędu.
– Konsultanci będą pomagać od ręki. W przypadku bardziej skomplikowanych zagadnień, mogą natychmiast zasięgnąć pomocy u specjalistów. Istnieje także możliwość umówienia terminu wizyty w urzędzie miasta. Wszystko podczas jednego, bezpłatnego połączenia – mówi sekretarz Stopa.
Miasto zainwestowało około 230 tys. złotych – głównie na zakup systemu contact center[2]. Centrum telefonicznej obsługi jest już gotowe. W tej chwili trwają ostatnie testy systemu komputerowego i telefonicznego. Jeśli przebiegną pomyślnie, pierwsi mieszkańcy skorzystają z niego najpóźniej w przyszłym tygodniu.
Jaki system wdrożono? Brakuje najciekawszej informacji 🙂