Rzeszów wreszcie otwiera miejskie call center

W ślad za Wrocławiem czy Warszawą rzeszowski magistrat planował już od połowy ubiegłego roku uruchomić miejskie call center[1]. Od teraz, zamiast błądzić po wydziałach Urzędu Miejskiego dzwoniący zostaną obsłużeni przez jednego konsultanta. Miejskie call center w Rzeszowie startuje z ponad miesięcznym opóźnieniem.

W sumie będzie ich pięciu. Każdy z nich jest po kilkumiesięcznym szkoleniu i zna sposób załatwiania większości spraw we wszystkich wydziałach urzędu.

– Konsultanci będą pomagać od ręki. W przypadku bardziej skomplikowanych zagadnień, mogą natychmiast zasięgnąć pomocy u specjalistów. Istnieje także możliwość umówienia terminu wizyty w urzędzie miasta. Wszystko podczas jednego, bezpłatnego połączenia – mówi sekretarz Stopa.

Miasto zainwestowało około 230 tys. złotych – głównie na zakup systemu contact center[2]. Centrum telefonicznej obsługi jest już gotowe. W tej chwili trwają ostatnie testy systemu komputerowego i telefonicznego. Jeśli przebiegną pomyślnie, pierwsi mieszkańcy skorzystają z niego najpóźniej w przyszłym tygodniu.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *