Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Urząd pracy przez czat

Infolinia urzędu pracy, wraz z początkiem stycznia, wprowadziła nową formę komunikacji z klientami urzędów pracy. Czat z konsultantem jest dostępny na stronie głównej portalu.

Codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach działania infolinii, tj. od godz. 8.00 do 18.00 użytkownicy portalu Zielona Linia mogą zadawać pytania dotyczące m.in. usług urzędów pracy, form wsparcia, jakie oferują urzędy pracy, jak też zasad ich przyznawania.

Ponadto na czacie można porozmawiać z konsultantem odnośnie warunków, jakie należy spełnić, aby ubiegać się o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej.

– Czat to zupełnie nowy pomysł na kontakt z klientami urzędów pracy – został wprowadzony z myślą przede wszystkim o tych, którzy liczą na szybką odpowiedź. Warto też dodać, że odpowiedź jest nie tylko natychmiastowa, ale również bezpłatna. Tego rodzaju rozwiązanie to jeden z elementów budowy systemu przyjaznego klientom urzędów pracy. – mówi Joanna Niemyjska z Zielonej Linii.

– Na nasz czat zapraszamy także pracodawców, którzy chcieliby zapytać o interesujące ich formy wsparcia, w przypadku zatrudnienia osób bezrobotnych – opowiada jedna z konsultantek Zielonej Linii – czat to dyskretna i szybka forma komunikacji, a dzięki wiedzy naszych konsultantów, można uzyskać sprawdzone i pewne informacje dotyczące różnych form wsparcia i dofinansowania dla pracodawców.

Osoby, które pracowały za granicą i powracają z emigracji zarobkowej, mogą w ramach czatu uzyskać informacje np. na temat możliwości uzyskania zasiłku jak też jego transferu do Polski. Wprowadzony na portalu czat, ze swego założenia, jest uzupełnieniem dotychczas prowadzonej komunikacji z klientami urzędów pracy, w formie: telefonicznej, mailowej oraz za pośrednictwem serwisów społecznościowych.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Inteligentnie emocjonalni

Inteligencja emocjonalna to zdolność do rozpoznawania, rozumienia i regulowania własnych emocji oraz emocji innych ludzi (zobacz teoria inteligencji emocjonalnej wg. Mayera i Saloveya). Konsultanci obsługi klienta, którzy posiadają wysoki poziom inteligencji emocjonalnej, są w stanie lepiej rozumieć potrzeby klientów oraz reagować na ich emocje w sposób bardziej skuteczny i empatyczny.