Simon Kaluža – nowy dyrektor w SAP
Z początkiem roku 2013 Simon Kaluža objął stanowisko dyrektora zarządzającego oddziałem regionalnym SAP na terenie Europy Środkowo-Wschodniej (SAP…
W nowy rok Altar wkroczył z odświeżonym logo, nową stroną internetową (www.altar.com.pl) i świeżymi pomysłami na rozwiązania informatyczne zapewniające profesjonalną i efektywną obsługę klienta masowego.
Po redesignie logo Altar nabrało kolorów, zgodnie z aktualnymi trendami w identyfikacji wizualnej.
Nawiązują do niego, również kolorystyką, loga produktowe autorskich systemów informatycznych oferowanych przez firmę (do zobaczenia na stronie internetowej).
– Podkreślamy nasze wartości i dokładamy starań, aby nowy slogan Altar: “Zapewniamy dobry kontakt!” był niezmiennie spełnioną obietnicą, zarówno w kontekście relacji naszych kontrahentów z ich klientami, jak również Altar z kontrahentami – mówi Katarzyna Janus, PR manager spółki.